×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لیسَ لِلانسان الّا ماسَعی (قرآن کریم- سوره نجم)
«کارگر» از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی است، عنصری مولد و خلاق که با کمک دست‌های هنرمند و بازوان سترگ خویش چرخ تولید کشور را به حرکت درمی‌آورد و یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی است برای سپاس و تقدیر از انسان‌های شرافتمندی که قوه ابتکار و توان خود را مصروف آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی خود می‌کنند، عزیزان گران‌قدری که مصداق مجاهدان درراه خدا هستند.

نیک می‌دانیم کار متعهدانه سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و محور اصلی کار، سرمایه‌های انسانی هستند. توجه به این سرمایه‌های بی‌بدیل، پاسداشت خدمات و تلاش در جهت مراقبت هر چه بیشتر از آن‌ها موفقیت و تعالی کشور را تضمین و تثبیت خواهد کرد و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید» است، بدون شک مهم‌ترین عنصر عرصه تولید یعنی کارگر نقش محوری در تحقق اهداف عالیه کشور ایفاء می‌کند.
اینجانب و تمامی همکاران بنده در اقصی نقاط کشور افتخار داریم که به‌عنوان خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون در خدمت عزیزان هموطنی هستیم که در کسوت کارگری، خدمات ارزنده‌ای را درراه پیشبرد و سرافرازی میهن اسلامی ارائه می‌نمایند و خرسندیم هرگاه به تلاش‌گرانی خدمت‌رسانی کنیم که مأموریت بزرگ ایشان توسعه و آبادانی کشور است.
بانک توسعه تعاون همواره و به‌عنوان یکی از ارکان بخش تعاون کشور در تلاش است که با اتکا به‌تمامی امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایش و بهره‌گیری از فرصت‌های ممکن، طیف متنوعی از خدمات را به جامعه هدف و ازجمله کارگران سخت‌کوش و شریف این مرزوبوم عرضه کند.
فرارسیدن روز کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت در سال «جهش تولید» را به‌تمامی کارگران خلاق و پرتلاش ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان هم‌وطن در ماه صوم و صیام، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم خادمینی شایسته برای مردم بزرگوار به‌ویژه جامعه کارگران زحمت‌کش کشورمان باشیم. ۱۱ اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر گرامی باد.

حجت‌الله مهدیان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.