×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار

محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار پیامی به این شرح صادر کرد:
ذهن و بصیرت تک تک انسان ها، دریچه ای است که از آن جهان و وقایع رخ داده در آن را می نگرند و خبرنگاران، با هنر پرداخت واقعی و روایت مسئولانه رویدادها، وظیفه ساختن ذهن انسان ها را بر عهده دارند.
دغدغه فراهم کردن خوراک های خبری و ارائه تصویر و تحلیل های واقع بینانه از رویدادهای گوناگون و سیراب کردن ذهن تشنه انسان امروزی از حقایق، مسئولیتی است که حساسیت کار خبرنگاران را نشان می دهد.
جایگاه این حرفه تا اندازه ای رفیع است که به جرات می توان گفت هیچ طرح و پروژه و خدمتی توسط دولت نمی تواند بدون بسته خبری هوشمندانه و اثرگذار به ثمر بنشیند.
خبرنگاران رسانه های کشور با اطلاع رسانی دقیق و حرفه ای، در تک تک موفقیت هایی که دولت ها در بخش های مختلف به ثمر نشانده اند، نقش مهمی را ایفا کرده اند.
کامیابی های بانک ملی ایران نیز در تحقق اهداف بلندش برای ارائه خدمات گوناگون به آحاد هموطنان در گوشه گوشه میهن اسلامی مان، مرهون تلاش های خبرنگارانی است که صادقانه پا به پای کارکنان این بانک خدوم کوشیده اند تا مسیر ارائه بهتر خدمات، هموار شود.
این تلاش های بی وقفه تلاشگران عرصه خبر را می ستایم و امید دارم که این قلم های خدوم و مسئول در یاری بانک ملی ایران و همه بخش های دولتی و غیر دولتی پر توان باقی مانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.