×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در بخشی از پیام دکتر فریدون فدایی دولت آمده است: شهادت رجایی و باهنر؛ اسوه‌های خدمت مجاهدانه و متعهدانه، هفته‌ای را در تاریخ این مرز و بوم، بنیان گذاشت که هر روز داشته هایمان را مرور کرده و قدردان خدمات ماندگار عزیزان خدمتگزار باشیم. امروز افتخار می‌کنیم در گام دوم انقلاب اسلامی، دولت و ملت با حفظ و تقویت انسجام، کوشش جهادی و اعتقاد عملی به شعار «ما می توانیم» داشته و همگام با هدایت مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و مسیر رشد و تعالی کشورمان با مدیریت توانمندی های داخلی ادامه دارد.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ الگویی موفق در عمل به شعار «ما می توانیم» بوده و در تحقق برنامه‌های جهش تولید نقش ایفا می‌کند. زیرساخت‌های موردنیاز صنایع در این قطب اقتصادی اجرایی شده و با مزیت‌ها و ظرفیت های بالقوه موجود، شرایط برای استقرار صنایع بزرگ فراهم است و اهتمام ویژه دولت در تعریف پروژه های زیربنایی جدید در این منطقه اقتصادی، حکایت از عزم و اراده جدی دولت برای جلب اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر سرمایه گذاران دارد.
با اغتنام از این فرصت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، هفته دولت را به تمامی دولتمردان بویژه همکاران پرتلاش در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و صنایع انرژی بر شادباش می‌گویم و از خداوند متعال، موفقیت همگان را در نیل به پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی آرزومندم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.