×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

تاریخ اسلام، حوادث تلخ و شیرین فراوانی داشته که هرکدام کتاب قطوری از حکمت و معرفت انسانی و الهی را در خود دارد، اما بدون تردید یکی از حزن انگیزترین وقایع تاریخی را باید واقعه‌ی تلخ شهادت دختر گرامی رسول خدا (صلی الله و علیه و آله و سلم) دانست.

فاطمه زهرا (س)، مقام زن را در جامعه شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه‌ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع ازارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، رهروان راستینش و به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همگان عزت و سربلندی روز افزون و تداوم راه وسیره آن حضرت را خواستارم .

محمود تبریزی

مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.