×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

متن پیام “دکتر فریدون فدایی دولت” به شرح زیر است:

در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که همزمان با گام دوم انقلاب؛ پرچم ایثار و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بالا بوده و با هدایت رهبر حکیم و درس آموخته مکتب آن امام عزیز شاهد اعتلای ایران اسلامی و موفقیت در حوزه های مختلف بویژه حوزه صنعت و تولید می باشیم.

امام راحل با پشتیبانی ملت مجاهد و آزادی‌خواه و حق طلب و به مدد الهی، یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار گذاشت. ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، با افتخار می توان گفت بیداری اسلامی منبعث از انقلاب اسلامی و اندیشه های رفیع آن مبارز خستگی ناپذیر با هدایت و رهنمودهای خلف صالح آن روح خدا، رهبر حکیم و باتدبیرمان؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) موفق تر از گذشته؛ مسیر تعالی را طی خواهد کرد.

یوم الله ۱۵ خرداد یادآور جانفشانی های ملت غیور ایران در برابر استکبار و طاغوت بود که این ایستادگی مردم شریف ایران در برابر ظلم و ستم؛ ریشه در اندیشه و مکتب امام راحل و مکتب عاشورا دارد.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم ایران اسلامی بویژه فعالین عرصه صنعت و سازندگی این کهن بوم، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.