×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان

بهمن اسکندری مدیر عامل بانک آینده در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از پیروان ولایت و رهروان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است؛
بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین
جنایتی بی‌رحمانه، ددمنشانه و بزدلانه به پیروان ولایت و عاشقان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و حزن فراوان ایران اسلامی شد.
اینجانب این ضایعه دردناک و شهادت مظلومانه زائران و ارادتمندان سرباز راستین ولایت را محضر حضرت، ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم عزیز کرمان و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت دارم.
ضمن محکوم کردن این جنایت، اعلام می‌داریم به عهدی که با شهدای عزیز بستیم، وفاداریم و مسیر مقاومت و راه شهیدان را با تمام توان ادامه خواهیم داد.
یقیناً با هم‌دلی و بصیرت ملت بیدار و شجاع ایران اسلامی تحت رهبری ولی امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) آمران و عاملان این جنایت اندوه‌بار که کوردلانه از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال فتنه‌انگیزی و ایجاد ناامنی در کشور هستند و به حملات تروریستی می‌پردازند، به سزای اعمال وحشیانه خود خواهند رسید.

بهمن اسکندری
مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.