×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز طی پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت .

متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم تعالی
“با سلام و احترام
روز خبرنگار به تأسی از روایتگر و خبرنگار بزرگ تاریخ عاشورا، حضرت زینب سلام الله علیها،
ضمن ارج نهادن به روز خبرنگار، اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در شرکت پتروشیمی شیراز، از تمامی خبرنگاران عزیزکشورمان تشکر و تبریک خود را ابراز می‌کنم ، این روز فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های حرفه ای و ارزشمند شما بزرگواران در صنعت خبر و اطلاع‌رسانی کشور است.

شما خبرنگاران، با ایجاد پلی بین رویدادها و عموم مردم، نه تنها اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق را به افراد ارائه می‌دهید، بلکه نقش بسیار مهمی در شناخت و توسعه صنعت پتروشیمی دارید. با انتشار خبرها، گزارش‌ها و تحلیل‌هایتان، اهمیت این صنعت برای اقتصاد کشور و جهان را به افراد منتقل می‌کنید.
از شما عزیزان، به عنوان همراهان ما در مسیر ترویج صنعت پتروشیمی، تشکر می‌کنم. تلاش‌های شما در جمع‌آوری اخبار، پوشش رویدادها، تحلیل‌های تخصصی و ارائه اطلاعات کامل، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
امیدوارم با همکاری شما، بتوانیم همواره بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را به مخاطبانمان ارائه داده و در توسعه پتروشیمی شیراز تلاش‌های مؤثری انجام دهیم.
با آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان، از تمامی خدماتتان سپاسگزارم.

با احترام
احمد رضا حیدرنیا
مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.