×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور و آغاز چهلمین سال هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دفاع مقدس یاد آور پایداری، ایثار و رشادت فرزندان برومند ملتی است که در لبیک به  فرمان امام راحل، با جانفشانی از کیان آب و خاک و ناموس این سرزمین دفاع نموده و حماسه های بی نظیری را رقم زدند و این رویداد  بزرگ همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت خواهد ماند.

بی شک استقلال، امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا ودلاور مردی های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد که با اتحاد وهمبستگی خود، مانع دست اندازی دشمنان تا دندان مسلح به مرزهای مقدس کشور شدند ودر این میان،  پاسداشت فرهنگ شهادت ، ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ، یک وظیفه ملی و انقلابی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کلیه همکاران شرکت دخانیات ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال ، توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس در سایه منویات مقام معظم رهبری را مسئلت دارم.

*گر مرد رهی میان خون باید رفت

*وز پای فتاده سرنگون باید رفت

*تو پای به راه در نه و هیچ مپرس

*خود راه بگویدت که چون باید رفت

(عطار نیشابوری)

 سیاوش افضلی                            
     مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.