×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالین این حوزه در کشور خصوصا روابط عمومی شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر تبریک گفت. 

متن پیام وی به این شرح است؛

     نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کند و بیش از پیش به بازوی قدرتمندی برای تحقق اهداف و برنامه های عالی و متعالی سازمان تبدیل شود.

تلاشگران این عرصه همواره تلاش کرده اند تا پلی باشند برای ارتباط موثر و مستمر درون و برون سازمانی.

استفاده از ابزار ارتباطی و بهره گیری از ظرفیت های ارتباطی اگر با نشاط و بهره وری ادغام شود و با انگیزه و اعتبار آفرینی تزئین گردد، می تواند روابط عمومی را در مسیر روشنی قرار دهد که چشم انداز آن تعالی سازمانی و اجرائی شدن بخش عمده ای از برنامه های استراتژی سازمان است .

بی شک روابط عمومی شرکتی در اندازه های پاکسان می تواند در پیشبرد اهداف سازمان و دستیابی به ارتباطاتی موثر، پایدار، کارآمد و بادوام با بیرون سازمان نقش جدی اساسی ایفا کند و دستیابی به برنامه های مد نظر مدیران مجموعه را تسریع نماید.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران خود در روابط عمومی‌های گروه توسعه صنایع بهشهر به ویژه همکارانم در واحد روابط عمومی شرکت پاکسان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر ایران تبریک گفته و امیدوارم روابط عمومی ها جایگاه واقعی خود را در سازمان ها به دست آورند و با توجه ویژه از سوی مدیران روبه‌رو شوند و همگان به روابط عمومی به عنوان بازوی محرک و پیش برنده در سازمان نگاه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.