×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد
دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست
به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز
وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست
۱۳ آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی مزین به مناسبتی است که آرامش و امنیت را به جامعه نوید می‌دهد، روز بیمه در میانه پاییز و در کوران باران، باد و سرما که درختان برهنه به استقبال تن‌پوشی سفید می‌روند، پنجره‌ای همیشگی به دنیای سبز امید و اطمینان است.
اهمیت بیمه در عصر حاضر که جهانیان بحران‌های پی‌در‌پی را تجربه می‌کنند و آینده‌ای پر ابهام و دغدغه در پیش‌روی همگان گشوده است، الهام بخش زندگی بدون نگرانی می‌باشد.
امروزه همه آحاد جامعه از صنعت‌گر، تولید کننده، کارمند، خانه‌دار، کاسب و اندیشه‌ورزان عرصه علم و دانش جملگی با واژه بیمه مأنوس هستند و در این هیاهوی بی‌پایان، بیمه تنها ملجا اطمینان ‌آفرین و نوید بخش آرامش آنهاست.
بی‌تردید این روز، روزی مهم و تأثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان است که حاصل پر افتخار فرهنگ‌سازی و سخت‌کوشی‌های مدیران و همکاران عرصه صنعت بیمه می‌باشد. مناسبتی است تا دست‌اندرکاران این صنعت فرصت یافته تلاش ها و دستاوردهای خود را به حضور ملت شریف ایران رسانده تا این اطمینان در جامعه حاصل شود که همکاران ما در این صنعت تمام تلاش خود را به کار بسته تا امنیت و آرامش آتی برای مردم ایجاد نمایند.
بیمه “ما” به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور در ده سال فعالیت خود با حمایت سهامداران و تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد همواره سعی کرده است با حرکت در مسیر رشد و تعالی موجبات رضایت خاطر ذینفعان سهامداران و بیمه گذاران خود را فراهم کند.
در سال ۱۴۰۰؛ کسب مجدد سطح اول توانگری مالی در صنعت بیمه همراه با افزایش عدد توانگری، تحقق بالاترین نرخ مشارکت در منافع برای بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری و رشد قابل توجه در کسب پرتفوی متوازن، نشان از توانمندی های حرفه ای و مالی بیمه “ما” در صنعت بیمه کشور دارد و ما در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را به ذی نفعان و بیمه گذاران خود ارائه کنیم و این مسیر رشد و تعالی را همواره حفظ کنیم.
از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده ضمن دست‌مریزاد به همه همکاران، از خداوند متعال آرزو می‌نمایم روزی فرا رسد که با همه‌گیر شدن فرهنگ بیمه و آرامش ذاتی همراه آن، همگان زندگی سراسر امنیت و اطمینان را در سراسر ایران تجربه کنند.