×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسب فرارسیدن اعیاد شعبانیه

دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام صادر شده بدین شرح است:

هوالرحمن

شعبان ماه رحمت، وسعت، برکت و هدایت است. آراستن سرزمین جان برای کشت سالانه رمضان. ماهی که ابتدایش میهمان حماسه مهربانی، میانه اش دعوت به حماسه نجات و پایانش حماسه خضوع و خاکساری به محضر رب العالمین است.
ماهی که با اتصال به درخت نبوت و جایگاه رسالت (شَجَرَهِ النُّبُوَّهِ وَ مَوضِعِ الرِّسالَهِ) دست ها به آسمان پرمهر حضرت رحیم خواهد رسید.
نخستین روزهای این ماه مصادف با ایام ولادت سه ستاره درخشان بر تارک آسمان منور تشیع، محمل مناسبت‌هایی فرخنده در تقویم پربار این دیار ماندگار است. ولادت باسعادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام زین‌العابدین (ع) به ماه تابناک شعبان نشاط معنوی مضاعفی بخشیده است.
فرخنده میلاد سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد تندیس ایثار و وفا حضرت ابولفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، خجسته زادروز زینت عابدان حضرت امام زین‌العابدین (ع) را به پیروان اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه پاسداران و جانبازان افتخارآفرین تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال، سرافرازی مردان و رادمردان دین‌مدار ایران اسلامی را مسئلت دارم.
میانه شعبان فرخنده میلاد پرمهر و نوید حضرت ولی الله الاعظم مهدی موعود (عج) هر باره و هر ساله یادآور می کند که همت و حرکت نسل بشر به خیر خواهد رسید. این ماه پرمهر و خیر را به همکاران خدوم بانک شهر تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت رب العالمین توفیق خدمت افزون تر خانواده بزرگ بانک شهر را خواهانم.
امیدوارم توشه خدمت موثر به ملت شریف ایران نشان افتخاری برای یکایک ما باشد و مورد پذیرش ملت و پروردگار ملت قرار گیرد.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.