×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و دلیرمردان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است و هفته فراجا، یادآور دلیرمردی‌های و تجلی عشق و ایثار و نماد تلاش و از خود گذشتگی کسانی است که همواره و در هر شرایطی به فکر حفظ و تامین امنیت و خدمت به همنوعان خود هستند.

در کشور ما « پلیس خادم مردم» است و « مردم حامی پلیس» هستند و نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت‌مدیره و همکارانم در بانک دی فرصت را مغتنم دانسته، ضمن ادای احترام به شهدای عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.