×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر محمدعلی همتی به شرح زیر است:

سازمان تامین اجتماعی بعنوان یکی از بزرگترین نهادهای عمومی غیر دولتی کشور نقش بسزایی در تامین امنیت اجتماعی جامعه بیمه شده ایفا کرده و همواره حامی جامعه بزرگ بیمه شده از طریق ارائه خدمات بیمه ای و درمانی بوده است.
بی تردید هدف از گرامی داشت هفته تامین اجتماعی، یادآوری رسالت عظیم سازمانی است که بیش از نیمی از جمعیت و سهم بزرگی از شاغلین کشور را تحت پوشش داشته، اولین خریدار خدمات درمانی و دومین ارائه کننده آن است؛ سازمانی که ضمن حرکت مجدانه به سمت “تحول دیجیتال” و “غیر حضوری نمودن ارائه خدمات” با هدف ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی،کاهش ترافیک و تجمع و به دنبال آن کاهش احتمال ابتلا به بیماری کرونا را مدنظر قرار داده و با “پیاده سازی نسخه الکترونیک” در راستای هدف ارتقاء سلامت، کاهش خطای انسانی، کنترل هزینه های اضافی، دستیابی الکترونیک به اطلاعات مورد نیاز، مدیریت دارویی بیماران و… تلاش نموده است.
بعلاوه سازمان تامین اجتماعی نسبت به انجام “متناسب سازی پرداخت مستمریها” با هدف افزایش سطح معیشت مستمری بگیران و همسان سازی حقوق آنان با بازنشستگان کشوری بر اساس قانون برنامه ششم توسعه پنجساله و مطالبه هزینه های مترتب بر آن از دولت تلاش بی وقفه ای داشته است.
برنامه ریزی برای “حذف دفترچه های درمانی” و اقدام در جهت تامین دسترسی عادلانه بیمه شدگان به خدمات درمانی از طریق “سطح بندی خدمات درمانی” و توجه به طب سالمندی از طریق تصویب “طرح حفاظت مالی بیمه شدگان و مستمری بگیران بالای ۶۰ سال” از دیگر اقدامات ارزنده سازمان بوده که اخیرا محقق گردیده است.
“ارائه خدمات بیمه ای به ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی”، “مشارکت در برنامه های پزشک خانواده و نظام ارجاع” و…. و همچنین تلاش مجاهدانه و شایان وصفی که کارکنان سازمان در ارائه خدمات درمانی شبانه روزی در خط مقدم نبرد با بیماری کرونا با توان حداکثری داشته اند و همزمان و همگام با کارکنان بخش درمان، کارکنان بخش بیمه ای نیز با وجود بحران های ناشی از بیماری موصوف اعم از تعطیلی کسب و کارها و رکود اقتصادی، وظیفه تامین منابع مالی و مدیریت مصارف را متعهدانه به انجام رسانده و در این مسیر طاقت فرسا، متاسفانه شماری از آن عزیزان را نیز از دست داده ایم.
بنابراین و بدینوسیله ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، صمیمانه ترین تبریکات خود را نثار کارکنان خدوم سازمان، بیمه شدگان، کارفرمایان و همه عزیزانی که در راستای توسعه و رفاه اجتماعی فعالیت می نمایند، می کنم و امیدوارم سازمان در راستای نیل به اهداف متعالی با بهره مندی از تخصص کارشناسان خود و توجه به اصل برنامه ریزی علمی و ضابطه محور بیش از پیش موفق باشد.