×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد امیر آبادی فراهانی در این مراسم گفت: خیلی از جوانان امروز شاید درک کاملی از خود گذشتگی و ایثار دوران دفاع مقدس نداشته باشند اما بار دیگر جامعه شاهد از خودگذشتگی و ایثار قشر فرهیخته جامعه پزشکی بود و مردم دیدند که قشری از جامعه که مورد اعتماد بودند چگونه جلوه های زیبایی از ایثار را به تصویر کشیدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات جامعه پزشکی گفت: جوانان امروز می توانند برای داشتن زندگی سعادتمند، ببینند که انسان ها چگونه برای نجات انسان های دیگر  تمام قد و جانانه فداکاری می کنند و این موضوع می تواند یکی از بهترین الگوها برای رسیدن به مقام والا و با ارزش برای انسان ها قلمداد شود.

دکتر امیر آبادی در ادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، همه ما باید به توصیه های پزشکان به عنوان یک واجب شرعی و عقلانی برای ریشه کن کردن ویروس کرونا توجه کنیم تا فشار کاری از دوش این مدافعان پر تلاش سلامت کاهش یابد.

در ادامه دکتر قره باغی مدیر کل بیمه سلامت نیروهای مسلح استان قم به عنوان دبیر کمیته همسویی سازمان های بیمه گر ضمن گزارشی از عملکرد سازمان های بیمه گر در حمایت از جامعه پزشکی گفت: سازمان های بیمه گر نیز تلاش کردند در پرداخت به موقع مطالبات جامعه پزشکی استان و پشتیبانی به موقع و حمایت از آنان، در کنار نیروهای درمانی برای حفظ جان بیماران و سلامت بیماران گام های مهمی بردارند.

در پایان ضمن قدردانی از پزشکان و مراکز نمونه طرف قراداد، از خانواده دکتر حسین جوهری متخصص گوش و حلق بینی به عنوان شهید راه سلامت با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.