×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه که طی هفته اخیر ۲ بازدید و جلسه مفصل در محل کارگاه پروژه اقدام ملی تهرانسر داشته است، در این بازدید با پیمانکاران خواستار سرعت بخشی پروژه و اعلام زمان بندی سه شیفت کاری شد.

این خواسته مدیرکل راه و شهرسازی مورد تأیید و استقبال پیمانکاران پروژه قرار گرفت و آن را در مسیر نفع جمعی شهروندان، دولت و پیمانکاران دانستند.

خلیل محبت خواه در این جلسه با معرفی مهندس لک به عنوان مسوول ۲۴ ساعته پروژه اقدام ملی تهرانسر گفت: مشاوران آلترناتیوهای کاری و نقشه ها را اعلام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین معاونت املاک و حقوقی و اداره فنی و شناسایی را موظف کرد تا مسائل باقی مانده مشکلات ملکی پروژه را حل و فصل کرده و تا پایان روز شنبه گزارش کامل آن ارائه شود.

وی همچنین تصریح کرد: نما، منظر، تراز، خط آسمان و اصول شهرسازی و معماری باید در پروژه کاملا مطابق با معماری مسکن ویژه تهرانسر همگون بوده و هارمونی داشته باشد و براساس نظر کمیته نما شهرداری تهران انجام شود.

محبت خواه در پایان بر حفظ اصول ایمنی و داشتن بیمه تمام خطر در تمام کارگاه های پروژه تاکید و اظهار داشت: به لحاظ حفظ سلامت مهندسان و کارگران نیز مراقبت ها و پروتکل های وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا باید رعایت شود.

پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.