×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبری، در این رابطه اظهار کرد: میزان پرداختی های تعهدات بلند مدت شامل حقوق بازنشستگی، بازماندگان و از کارافتادگی در نیمه نخست سال جاری ۴۸۸ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی شش ماه گذشته، ۱۲ میلیارد تومان نیز در قالب تعهدات کوتاه مدت شامل پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، اروتز وپروتز و بیمه بیکاری پرداخت شده است.

اکبری با بیان اینکه در سال ۹۸ نیز در مجموع بالغ بر ۹۵۴ میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان پرداخت شده است، افزود: از این رقم۹۲۶ میلیارد تومان در قالب تعهدات بلند مدت وبیش از ۲۸ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه مدت بوده است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان ثبت و پیگیری در خواست های مربوط به تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت تامین اجتماعی را از جمله موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی این سازمان برشمرد و با تاکیدبرضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان ، از بیمه شدگان، مستمری بگیران کارفرمایان خواست به جای مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی ، از خدمات غیر حضوری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در حال بسیاری از خدمات از جمله درخواست های غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتزواروتز، احتساب خدمت ایام سربازی و دوره جنگ برای بیمه شدگان وهمچنین مشاهده فیش حقوقی ، حکم افزایش سالیانه ، شماره حساب مستمری بگیران ، صدور گواهی حقوق وکسراقساط معوق برای مستمری بگیران، از طریق درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.eservices.tamin.ir قابل انجام و پیگیری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.