×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم گفت: مبلغ ۲۱۸ میلیارد ریال بابت تسویه مطالبات ۳ ماهه ابتدای سالجاری و علی الحساب تیرماه دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی سمنان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا علاوه بر ارائه خدمات توسط کادر درمان تامین اجتماعی به بیماران کرونایی، به روزرسانی مطالبات انباشت شده اقدامی به جا در راستای تقویت سایر مراکز درمانی خصوصا بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با این بیماری بوده است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع ارتقاء اعتبار دفاتر درمانی تامین اجتماعی افزود: پرداخت به موقع صورتحساب و به روزرسانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد از اقدامات راهبردی سازمان تامین اجتماعی و مورد تاکید و پیگیری مستمر مقام ارشد سازمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان اظهار داشت: تمامی صورتحساب هایی که تا تیرماه جاری، از مراکز درمان سرپائی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز طرف قرارداد به دفتر اسناد پزشکی سمنان ارسال شده به طور کامل و یا بصورت علی الحساب پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: پرداخت و تسویه مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی در ایامی که دچار روند افزایشی بیماری کرونا هستیم، اهمیت فوق‌العاده‌ای داشته و توان مالی بیمارستان‌ها را تقویت خواهد کرد.

دکتر اکرم همچنین در اولین جلسه استانی بررسی نظام نامه طرح بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بیمارستان های ملکی سازمان با بیان کلیاتی از بندهای مختلف نظام نامه گفت: این طرح در صورت اجرای درست ارتقاء بهره وری و کارایی بیمارستان در ارائه خدمات درمانی، شفافیت عملکرد و پاسخگویی مناسب بیمارستان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی تفویض اختیارات کافی به ساختار مدیریتی اداره بیمارستان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: مدیریت صحیح مصارف و تلاش در اثر بخشی مطلوب ارائه خدمات موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شده که این مهم همواره باید مورد توجه مدیران و کارکنان مدیریت درمان استان قرار گیرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان اظهار داشت: اختصاص بودجه و منابع مالی بر اساس عملکرد هر بیمارستان، ضمن ایجاد فضای رقابتی سالم در چارچوب نظام نامه موجب پویایی و تلاش مستمر جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات و انجام اقداماتی با اثربخشی بالا را موجب خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.