×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، پذیره نویسی برای هر شخص حقیقی ایرانی دارای کد ملی تا سقف ۵۰ میلیون ریال و بدون محدودیت سنی امکانپذیر است .

این گزارش می افزاید: اشخاصی که قبلا در پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم «دارا یکم» شرکت کرده اند، می توانند در مجموع دو صندوق «دارا یکم» و «سرمایه گذاری پالایشی یکم» تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره نویسی کنند.

بر اساس این گزارش،  متقاضیان پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری مذکور اعم از مشتریان بانک کشاورزی و دارندگان کارت بانکی سایر بانک ها می توانند از روز چهارشنبه پنجم شهریور به یکی از روش های ذیل برای شرکت در این پذیره نویسی اقدام کنند:

‎مشتریان بانک کشاورزی  علاوه بر مراجعه حضوری در شعب این بانک می توانند بدون نیاز به در اختیار داشتن کد بورسی از طریق مراجعه به بخش خدمات بدون لاگین در بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی به نشانی ib.bki.ir و یا با استفاده از اپلیکیشن «آپ» به صورت غیر حضوری اقدام به پذیره نویسی کنند. 

قابل توجه آنکه، دارندگان کارت بانکی اعم از کارت بانک کشاورزی و کارت سایر بانک ها می توانند برای خود و‌ یا سایر افراد از طریق درج کد ملی اقدام به خرید اینترنتی کنند، لذا باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از هموطنان عزیز درخواست می شود ترجیحا از مراجعه به شعب خودداری فرمایند و شرکت در پذیره نویسی را از طریق درگاه های غیرحضوری به روش اینترنتی انجام دهند.

‎همچنین مشتریانی که دارای کد بورسی از کارگزاری بانک کشاورزی هستند از طریق سامانه آنلاین معاملاتی می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.