×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

با حضور اعضای شورای تجاری ایران و روسیه در شرکت پاکسان این شرکت گام های نهایی را برای حضور در بازار روسیه بر می دارد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، این شرکت در راستای اهداف و راهبردهای پیش بینی شده بویژه در حوزه تجارت خارجی و همچنین صادرات به بیش از ۲۵ کشور جهان، میزبان هیات های تجاری و گروه های سرمایه گذاری متعددی بوده است.

مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان با اشاره به حضور اعضای شورای تجاری روسیه و ایران در مجموعه پاکسان گفت: براساس هدف گذاری انجام شده برنامه اصلی ما در مذاکرات با شرکای تجاری برای حضور پایدار در بازارهای هدف می باشد. از این رو طبق مذاکره و توافقات صورت گرفته با هیات تجاری روسیه در آینده نزدیک شاهد حضور پر قدرت محصولات شرکت پاکسان در بازارهای روسیه خواهیم بود.

صولی ضمن تاکید بر اهمیت حضور در بازاهای بین المللی افزود: برای حضور در بازار جهانی و رقابت با برندهای مطرح دنیا باید یک مدل کارآمد و مبتنی بر آمیخته های بازاریابی نوین داشته باشیم به همین منظور اقدامات ارزشمندی در دستور کار قرار دارد که در فرصت مناسب به تدریج شاهد رونمایی از این موارد خواهیم بود.

روح ا.. گلشن امیرحسینی معاون بازاریابی و فروش شرکت پاکسان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده برای حضور در بازار کشور روسیه گفت: در سال جاری فعالیت های گسترده ای برای صادرات محصول به این کشور صورت گرفته است و طرح های نهایی ما برای ارسال انواع محصولات صنعتی و مصرفی مراحل پایانی خود را طی می کند و بزودی محموله های این شرکت به سمت کشور روسیه ارسال خواهد شد.

گلشن با اشاره به سایر روش های همکاری با شرکای تجاری افزود: مذاکراتی نیز با مشتریان و سرمایه گذاران در کشورهای مختلف برای راه اندازی خط تولید مشترک صورت گرفته است که از این طریق با کاهش هزینه های تولید و حمل و نقل بتوانیم محصولات خود را به بازارهای هدف با قیمت تمام شده مناسبت تری عرضه نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.