×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وزیر صمت باید به مجلس پاسخ دهد/ دلیل ایرادات قرعه کشی اخیر و لغو عرضه در بورس چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از تصمیم یکباره وزارت صمت در لغو عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: چرا تا این حد سیاست ها و تصمیمات در وزارت صمت لرزان است؟! چرا آقایان بعد از اینکه مردم وارد بورس شدند و کد گرفتند، تصمیمات خود را اعلام می کنند؟! این نوع عملکرد وزارت صمت و ایرادات قرعه کشی اخیر ما را نگران می کند؛ حتماً این موضوع را با جدیت در مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع پیگیری می‌کنیم؛ وزیر صمت باید پاسخگو باشد.
کیوسک خبر ـ علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: کمیسیون صنایع مجلس به صورت جدی در طرحی عرضه خودرو در بورس کالا را پیگیری می کرد؛ با توجه به شرایط امروز باید به صورت مدیریت شده و نه رها، بورس تقویت شده و سامان یابد.

وی ادامه داد: واقعا این مسئله برای من قابل هضم نیست که چرا یک تصمیمی به این نحو اتخاذ و اعلام می شود! توقع داریم که وزارت صمت موارد دیگری چون قرعه کشی اخیر نیز دقت بیشتری داشته باشد.

سلیمی افزود: در قرعه کشی اخیر وزارت صمت خیلی از افراد را برنده اعلام کرد در حالی که در رزرو بودند! این اشتباهات برای نمایندگان مردم قابل هضم نیست؛ امیدوارم وزارت صمت توضیحات قانع کننده برای مجلس داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تصریح کرد: این نوع عملکرد وزارت صمت و اتخاذ چنین تصمیمات ما را نگران می کند؛ حتماً این موضوع را با جدیت در مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع پیگیری می‌کنیم؛ وزیر صمت باید پاسخگو باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.