×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همه دزدی‌هایی که از بازیکنان پاری‌سن ژرمن شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا، آنخل دی ماریا یکشنبه شب یکی از بدترین لحظات زندگی‌اش را گذراند. بازیکن پاری‌سن ژرمن در جریان دیدار برابر نانت تعویض اضطراری شد چون سارقان به خانه‌اش وارد شده بودند، در حالی که خانواده‌اش داخل خانه بودند.
او تنها کسی نبود چنین شرایط سختی را تجربه کرد. برای ماریکینیوش هم این اتفاق افتاد و سارقان در یک حمله خشونت آمیز در حالی وارد خانه بازیکن برزیلی شدند که پدر و مادرش در آن جا حضور داشتند. به نوشته اکیپ مجرمان برای لحظاتی افرادی که در داخل خانه بودند را گروگان گرفتند. مارکینیوش در پایان بازی برابر نانت متوجه این موضوع شد. 
برای نخستین بار نیست که اعضای تیم پاری‌سن ژرمن قربانی چنین حمله هایی می شوند. امسال دو بازیکن تیم فرانسوی از چنین اتفاقی رنج بردند و در گذشته هم سرقت از آن‌ها دیده شده بود. 
مائورو ایکاردی
سارقان از خانه بازیکن آرژانتینی جواهرات، ساعت و لباس دزدی کردند که ارزششان به ۴۰۰ هزار یورو می‌رسید. این اتفاق سی‌ام ژانویه رخ داد در حالی که ایکاردی به همراه تیم سفر کرده بود تا برابر لورین بازی کند. زمانی بازیکن پاری‌سن ژمن متوجه سرقت شد که اشیا سر جایشان نبودند. 
سرخیو ریکو
چند روز قبل از این که چنین اتفاقی برای ایکاردی رخ دهد، سرخیو ریکو با حمله دزدان روبرو شده بود. از خانه دروازه‌بان اسپانیایی ساعت و جواهراتی به ارزش ۲۵ هزار یورو دزدی شد. سارقان در حالی وارد خانه دوبلکس ریکو شدند که نگهبان در آنجا زندگی می‌کرد. 
مارکینیوش 
بازیکن برزیلی در گذشته با حمله سارقان روبرو شده بود. این اتفاق دوازدهم ژانویه ۲۰۲۰ در جریان دیدار برابر موناکو رخ داد. چهار سارق تلاش کردند تا وارد خانه‌اش شوند اما موفق به این کار نشدند چون سیستم امنیتی خانه به سرعت پلیس را خبردار کرد. 
دنی آلوس 
در فوریه ۲۰۱۹ دزدان به خانه مدافع برزیلی دستبرد زدند. این اتفاق در حالی رخ داد که آلوس در حال بازی کردن مقابل مون پلیه در لیگ یک فرانسه بود. 
لوین کورزاوا 
مدافع فرانسوی به لطف همسایگانش از دستبرد سارقان در امان ماند. آن ها سریع متوجه یک چیز عجیب شدند و  دزدها فرار کردند. چهار سارق در حالی می‌خواستند وارد خانه بازیکن PSG شوند که او در سفر به سر می‌برد.
چوپو موتینگ 
دزدان دو بار تلاش کردند وارد خانه‌اش شوند. یک بار این اتفاق در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۸ رخ داد که در حال بازی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بود.  سپس یک ماه بعد یعنی، بیست و چهارم دسامبر دوباره خانه‌اش مورد حمله سارقان قرار گرفت. در مجموع ۶۰۰ هزار یورو از او دزدی شد. 
تیاگو سیلوا 
سارقان بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۸ وارد خانه بازیکن برزیلی شدند و توانستند ساعت و جواهراتی به ارزش ۱.۵ میلیون یورو را به سرقت ببرند. 
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.