×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بازدید رئیس کل دادگستری و معاون دادستان استان گفت: همراهی دستگاه قضا موجب تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان شده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر، مهر انگیز رییس کل دادگستری و مختاری معاون دادستان استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی بازدید به عمل آوردند.
رییس کل دادگستری و معاون دادستان استان پس از بازدید از انبار اموال تملیکی بوشهر، نحوه نگهداری و روند تعیین تکلیف کالاها را بررسی و از همراهی دستگاه قضا، در مواجهه اموال تملیکی با چالش ها و موانع موجود در روند تعیین تکلیف و جلوگیری از تضییع بیت المال خبر دادند.
سید علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از همراهی و حمایت مقامات دستگاه قضا از اموال تملیکی افزود:
در سال های اخیر مقامات دادگستری و دادستانی استان اقدامات شایسته و چشمگیری در روند تعیین تکلیف پرونده های در اختیار این سازمان انجام و در مواجهه با چالش های موجود در کنار اموال تملیکی بوده اند که از عوامل موفقیت و ثبت رکوردهای این اداره کل در سال ها و ماه های اخیر در کشور بوده است.
عسکری همچنین از تسریع روند تعیین تکلیف کالاهای ضبطی، قاچاق و متروکه انبارهای گمرکات شمال و جنوبی استان که در ۲ ماه گذشته تحویل و به انبار مرکزی استان انتقال داده شده اند، با همکاری و همراهی مقامات قضا و بازرسی خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.