×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هفدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در خرداد| یادواره‌ی روز فناوری اطلاعات| شروع ثبت‌نام: از امروز؛ ۲۴ اردیبهشت

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هفدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را در سال جاری همزمان با ثبت روز ملی فناوری اطلاعات در ۲۲ تیرماه، مصادف با زادروز محمد بن موسی خوارزمی در تقویم رسمی کشور، با دعوت از سازمان‌های نصر استانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به منظور گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده‌ی صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، این سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، «هفدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک» را در سال جاری همزمان با اولین سال ثبت روز فناوری اطلاعات در ۲۲ تیرماه مصادف با محمد بن موسی خوارزمی با پوشش خبری گسترده برگزار خواهد کرد.

امید است این دوره از مسابقات با بهره‌گیری از تجربیات دوره‌های پیشین و از طریق جلب مشارکت اعضا، همکاران شاغل و خانواده‌های آنها، نمونه‌ی شایسته‌ای از یک همایش فرهنگی ورزشی در این صنف پیشرو باشد.

ثبت‌نام این دوره از مسابقات از روز شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مهلت تکمیل مدارک نیز پایان وقت اداری روز سه‌شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

قرعه‌کشی مسابقات نیز در روز سه‌شنبه، ۱۷ خرداد ماه انجام می‌شود و مسابقات از روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی برگزار خواهد شد.

بدیهی است تاریخ‌های ذکر شده در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با باز بودن سالن‌های ورزشی قابل اجراست و در غیراین صورت، این تاریخ‌ها تغییر خواهند کرد.

ورودیه‌ی تیم‌ها جهت حضور در هفدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک، مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال (با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده) است که می‌بایست در زمان ثبت‌نام، به حساب سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران واریز شود.

گفتنی است حداکثر ۲۵ درصد از ورودیه تیم‌ها به جوایز اختصاص خواهد یافت. همچنین علاوه بر برگزاری مراسم اختتامیه، به تماکی تیم‌های حاضر در مسابقات کاپ یادبود اهدا خواهد شد.

آیین‌نامه‌ی اجرایی هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در پیوست خبر قابل دریافت است.

فایلهای پیوست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.