×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر محمدحسین اباذری، مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان
هفته اول شهریور ماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است، همواره بهانه خوبی برای زنده نگه داشتن یاد این شهدا و ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت به مردم بوده است.
هفته دولت فرصتی است تا مسئولان به بیان خدمات، تلاش ها و  عملکرد خود بپردازند و به مردم گزارش دهند که برای پیشرفت، تعالی و توسعه کشور چه کردند و برای حل مشکلات مردم و جامعه چه تلاشی نمودند و برای آینده چه برنامه ایی دارند. این گزارش ها موجب می شود که مردم از تلاش های خدمتگزاران خود مطلع شوند.
تامین عدالت اجتماعی، ایجاد برابری های اجتماعی و تلاش برای تحقق جامعه آرمانی و متعالی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیر دولتی کشوراست که به یاری خداوند متعال زمینه تامین رفاه بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان را فراهم آورده است. در همین راستا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در دو بخش درمان مستقیم با تعداد ۸ مرکز درمانی و درمان غیر مستقیم با عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی دولتی و خصوصی به تعداد ۶۲۵ مرکز مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان و سایر مراجعین استان می باشد.
توجه مستمر بر ارتقاء خدمات، توانمند سازی کارکنان، جلب رضایتمندی مراجعین و ایجاد روحیه مشارکت و نشاط از اهم رویکردهای این مدیریت بوده و بدین منظور برآنیم تا با توکل بر خداوند منان و در سایه تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان استان و نیز با بهره مندی از توانمندی های بالقوه، به موفق ترین و کاراترین مجموعه ستادی در بین مدیریت های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور تبدیل شویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.