×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هر آنچه باید برای هتل سی نور مشهد بدانید

مشهد یکی از مقاصد محبوب زیارتی در ایران است. ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، شهر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی نیز می‌باشد. بهتر است در زمان مشخصی به مشهد سفر کنید چراکه در برخی ماه‌های سال دمای بسیار بالایی در شهر حاکم می‌شود. همچنین در نوبت‌های پرشلوغ زیارتگاه، شلوغی در محیط بسیار زیاد است. بنابراین برنامه ریزی دقیق و انتخاب زمان مناسب برای سفر به مشهد ضروری است. هتل سی نور مشهد از هتل های مشهد است که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

هتل سی نور مشهد را با «برخورد عالی کارکنان» می‌شناسند. بدون شک این بازخورد مثبت از طرف مسافرین تجربه فوق العاده‌ای برای مهمانان خواهد بود؛ تجربه خاصی که تنها در هتل لوکس و ۵ ستاره‌ای نظیر سی نور مشهد وجود دارد. در واقع انتظاری جز این نیز نباید از هتلی بسیار باکیفیت و ممتاز داشت؛ اقامتگاه مجلل و باشکوهی که از امکانات رفاهی انبوهی برخوردار است. این اقامتگاه خاص توانسته معنای واژگان پذیرایی و میزبانی در مشهد مقدس را از نو بازآفرینی کرده و سطح سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به گردشگران مشهد را به میزان بسیار ارزشمندی ارتقا بخشد.

واحدهای اقامتی هتل سی نور

هتل سی نور مشهد را باید به عنوان مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد مقدس معرفی نمود که دارای مجموعه عظیمی از امکانات رفاهی در خود است. این هتل در همان ابتدا و برداشت اول نیز می‌تواند شما را محو عظمت و شکوه نمای بیرونی خود کند. هتل متشکل از ۲۲ طبقه و ۲۶۸ باب واحد اقامتی است که در قالب سوئیت‌هایی تجملاتی و اتاق‌هایی لوکس و اعیانی ارائه می‌شود؛ این اتاق‌های دل‌باز با طراحی داخلی خاص و زیبایشان، در همان نگاه اول نیز توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. تخت‌ها دارای چیدمانی هستند که براساس نظم خاصی در این واحدها، مرتب شده‌اند و مشتریان از آن‌ها استفاده می‌کنند. امکاناتی که داخل اتاق‌ها بکارگرفته شده نیز بسیار رضایت‌بخش و عالی می‌باشد و در حدواندازه یک هتل ۵ ستاره کامل است.

هتل سی نور مشهد: رزرو با 30% تخفیف+ پشتیبانی | علی بابا

امکانات رفاهی هتل سی نور

مصادف با ولادت امام هشتم (ع) در سال ۱۳۹۳ بود که هتل سی نور مشهد، در طی مراسمی با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری در رویدادی خجسته مورد افتتاح قرار گرفت. این به عبارتی آغازی خوب و بابرکت به شمار می‌آمد، برای مجموعه‌ای که باهدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و گردشگران در مشهد بنا شده است. همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر کردیم، نمای بیرونی هتل سی نور مشهد دارای جذابیت فوق‌العاده‌ای است. این جذابیت هر فردی را محو تماشای شکوه و عظمت خود خواهد کرد. این هتل متشکل از دو ساختمان بلندقامت و دوقلو است که به شکلی بسیار هنرمندانه با یکدیگر پیوند خورده‌اند؛ ساختمان‌هایی با دارا بودن معماری بسیار باشکوه که با جلوه خاص و بی‌نظیرشان توانستند مهارت و تبحر معماران ایرانی را در خلق سازه‌هایی فوق‌العاده به رخ جهانیان بکشند.

ساختمان هتل، باتوجه به  داشتن ارتفاع زیاد، چشم‌انداز بسیار منحصربه‌فردی از حرم مطهر را به مهمانان ارائه می‌کند و از طبقات بالاتر، به‌ویژه طبقه ۱۶ و ۱۷، نمای خاصی از مشهد الرضا را نمایان می‌نماید. امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد به حدی کامل و زیاد هستند که این هتل را به مرکز تفریحی وسیعی تبدیل نموده‌اند. این امکانات شامل فروشگاه، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی می‌شود تا سالن بیلیارد و محوطه‌ای امن برای بازی کودکان. برای آسودگی و رفاه تمام مهمانان هتل، امکانات کامل چه برای کودکی خردسال و چه فردی سالخورده، فراهم شده است. اگر به ورزش کردن و داشتن اندامی متناسب بسیار علاقمندید، هتل سی نور مشهد با دارا بودن باشگاه ورزشی مجهز و حرفه‌ای‌اش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شما این امکان را دارید تا براساس برنامه ورزشی‌تان، در باشگاه بدن‌سازی این هتل ۵ ستاره، انواع فعالیت‌های ورزشی مختلف را انجام دهید. در ضمن تجهیزات مدرن و گران‌قیمت هتل برای ورزش به شما می‌کند. توصیه ما به شما آن است که برای ریکاوری بعد از ورزش،  به استخر و سونای هتل سی نور مشهد سری بزنید. استخری که این هتل دارد، بسیار بزرگ و تمیز بوده و سونا و جکوزی آن هم به خوبی می‌تواند خستگی شما را رفع نماید. جدا از تمام این موارد ذکر شده، این هتل، برخلاف اکثر هتل‌های مشهد، دارای اسپا و ماساژ رایگان نیز می‌باشد که در صورت تمایل این امکان را دارید تا از این خدمات هم بهره‌مند گردید. از امکانات بی‌نظیر دیگر هتل سی نور مشهد باید به سالن بیلیارد، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به حرم، سالن همایش، اتاق مختص میهمانی و جلسات کار، خدمات پزشکی، سالن اجلاس و.. اشاره داشت.

رستوران هتل سی نور

هتل سی نور مشهد متشکل از دو رستوران می‌باشد. رستوران سنتی که در طبقه سوم واقع شده است و رستوران اصلی که در طبقه هفدهم قرار دارد. رستوران اصلی هتل سی نور مشهد بسیار بزرگ می‌باشد و دارای چشم‌انداز بسیار فوق‌العاده‌ای از شهر تماشایی مشهد در قاب پنجره‌های خود است. نمای رستوران اصلی هتل به حدی چشم‌نواز بوده که احتمال دارد تصور کنید در یکی از بهترین رستوران‌های آسمان‌خراش‌ مشهد به صرف غذایی لذیذ مشغول هستید. صبحانه‌ای که این رستوران ارائه می‌دهد، بسیار عالی و مقوی می‌باشد و برای میهمانان به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌گردد. در رابطه با رستوران سنتی هتل لازم است بدانید که فضایی بسیار باصفا و دل‌انگیزی دارد. این رستوران  با منویی از غذاهای لذیذ سنتی ایرانی آماده است تا به بهترین نحو از مهمانان هتل پذیرایی کند.

هتل سی نور مشهد: رزرو با 30% تخفیف+ پشتیبانی | علی بابا

موقعیت مکانی هتل سی نور

چنانچه علاقمند به خرید و عاشق گشت‌وگذار در مراکز تجاری هستید، خبر خوبی داریم. این هتل ۵ ستاره در نزدیکی بازار رضا و همچنین خیابان ۱۷ شهریور واقع شده است؛ این یعنی شما هر زمانی که بخواهید، این امکان را دارید تا با اندکی پیاده‌روی به محدوده وسیعی از اماکن تجاری مشهد جهت خرید سوغاتی ارزشمند دسترسی داشته باشید.

جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل سی نور

موزه آستان قدس رضوی

موزه آستان قدس رضوی یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های ایران است که در مجموعه‌ی حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد واقع شده است. این موزه شامل مجموعه‌ای از آثار با ارزش تاریخی، هنری و فرهنگی می‌باشد که به صورت موضوعی و دوره‌ای در اختیار علاقمندان به میراث فرهنگی قرار گرفته است. علی‌رغم اینکه موزه آستان قدس رضوی از لحاظ تعداد امتیازات ثبت شده در رتبه‌بندی بین‌المللی موزه‌ها جزو موزه‌های معتبر جهان است، هنوز عده‌ای از مردم به وجود آن آگاه نیستند. شایان ذکر است، موزه آستان قدس رضوی در طول سال فعالیت دارد. با این حال اگر به دنبال ایام خلوت هستید، بهترین زمان برای شما فصل بهار و ایام بین ۱۳ فرودین تا ۱۵ خرداد می‌باشد که هم شهر دارای آب و هوای مطلوب است و هم حرم و موزه کمی خلوت‌تر هستند. شما در این زمان می‌توانید به‌راحتی از جاهای دیدنی مشهد بازدید نمایید.

خانه ملک

خانه ملک در واقع نمونه‌ای برجسته از معماری سنتی شهر مشهد است که در خیابان نادری واقع شده و امروزه به عنوان یکی از مراکز گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود.

این ساختمان خانواده‌ی ملک در دوره قاجار برای مسکونی کردن ساختمانی در سال ۱۲۹۶ هجری شمسی ساخته شد. هم‌اکنون، ساختمان خانه ملک به‌عنوان باغ موزه در اختیار علاقمندان به تاریخ، هنر، فرهنگ و آداب و رسوم قدیمی قرار گرفته است.

ساختمان خانه ملک از دو طبقه تشکیل شده است و در ظاهر به دلیل استفاده از طرح‌های نقش بر آجر، حصیر، دیوارهای رنگی و عناصر خاص معماری، زیبایی خاصی دارد. این ساختمان شامل فضاهای داخلی و خارجی متعددی مانند اتاق‌ها، حیاط، آلاچیق و … است که در نمایشگاه‌های مختلف از قبیل نمایشگاه‌های عکس، آثار ادبی، مجسمه‌ها داده شده است.

موزه نجوم و ساعت

موزه نجوم و ساعت در شهر مشهد، در نزدیکی خانه مشتاق‌الاسلام واقع شده و شامل دو بخش است.

بخش نخست موزه نجوم است که در آن تعدادی از ابزارهای نجومی مانند تلسکوپ و دوربین‌های نجومی و تخته ستاره‌شناسی و… به نمایش گذاشته شده‌اند. با این ابزارها، می‌توان به نجوم و آسمان شناسی پرداخت.

بخش دوم موزه، ساعت قدیمی مشهد می‌باشد که در یک ایوان بزرگ به نمایش گذاشته شده است. ساعت مشهدی که برای اولین بار در دوران صفویه به عنوان ساعتی ملکی ساخته شد و پس از گذشت سالیان، در دوره قاجار به عنوان ساعتی شهری شناخته شد. برای طراحی و ساخت ساعت مشهد از فلزات گرانبها، مانند مس، برنج و طلا استفاده شده است. برای گردشگران و علاقمندان به زمینه طراحی و ساخت ساعت، دیدن این مجموعه به شدت توصیه می‌شود.

جمع‌بندی

برای سفر به مشهد بهتر است قبل از رفتن به این شهر، مسیر سفر، اقامتگاه و برنامه سفرتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید. با توجه به مسافرت به یک شهر زیارتی مهم مانند مشهد، پیش بینی هزینه‌های سفر و داشتن بودجه کافی، هماهنگی برنامه‌ی سفر و آگاهی از شرایط آب و هوایی و فرهنگ شهر، برای گردشگران بسیار مهم است. در نهایت، انجام تحقیقات، مطالعه و تدابیر احتیاطی کمک می‌کند تجربه‌ی یک سفر خوب و موفق را داشته باشید. درباره محل اقامت نیز بهتر است اطلاعات کافی داشته باشید. از همین رو ما در این مقاله به هتل سی نور مشهد پرداختیم و سعی کردیم تا شما را هر چه بیشتر با آن آشنا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.