×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در همایش سالیانه مسئولان نیروی انسانی پایگاههای نیروی هوایی ارتش که در محل سالن اجتماعات هتل نهاجا در تهران برگزار شد به عنوان سخنران مدعو حضور یافت و پیرامون بیمه و اهمیت خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، در ابتدای این همایش ، امیر سرتیپ دوم سعیدی نائینی معاون نیروی انسانی نیروی هوایی ارتش از حضور میهمانان و نیز دکتر بهاری فر قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت بیمه و همکاری با شرکت بیمه حکمت صبا گفت : باید همکاری با این شرکت را در دستور کارمان قرار دهیم ، چراکه این شرکت متعلق به ارتش و کارکنان می باشد ، اما انتظار داریم با ارایه خدمات مطلوب پاسخ گو نیازهای بیمه ای ارتش و کارکنان باشد.
در ادامه مراسم ، دکتر بهاری فر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و نیروی هوایی ، به تشریح سوابق تاریخی تشکیل صنعت بیمه پرداخت و گفت : در کشور ما تعداد ۴۲ شرکت بیمه برای پاسخگویی به نیازهای متنوع بیمه ای در کشور تاسیس شده اند، از جمله شرکت بیمه حکمت صبا که با تدابیر مسئولان ارتش در ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ برای ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده آنان ایجاد شده است. ایشان در ادامه سخنرانی خود که همزمان با سالروز تاسیس بیمه حکمت صبا بود ، ضمن اشاره به لزوم ارزیابی خدمات گذشته این شرکت تاکید کرد : ما همه تلاش خود رامی بایست پیرامون این مهم بگذاریم که با ارائه خدمات خوب و مطلوب کمک کنیم تا برای آینده خوب و اطمینان بخش بیمه گذاران ، هزینه های نامشخص آنها را تبدیل به هزینه های مشخص کنیم . مدیرعامل بیمه حکمت صبا با اشاره به اینکه حوادث و خطرات قابل پیش بینی نیستند و آمار و ارقام مصدومان و فوتی ها و آسیب های وارده در حوادث ، بیانگر این مهم است که باید به فکر بود تا کارکنان و خانواده های آنان متحمل هزینه های سنگین درمان نشوند ، افزود: عدم آگاهی و نداشتن شناخت از نوع خدمات و پوشش های بیمه ای و خوب ، ارائه ندادن خدمات و پاسخگو نبودن ، از جمله عواملی هستند که مانع از قرار گرفتن صنعت بیمه ایران در سطحی عالی و هم تراز با کشورهای پیشرفته باشد . در این راستا تلاش و همت مضاعفی لازم است تا به ویژه در شرکت بیمه حکمت صبا که متعلق به کارکنان ارتش است به سطح مطلوب برسیم زیرا هدف نهایی ما رضایتمندی حداکثری پرسنل ارتش از خدمات این شرکت در همه حوزه های بیمه ای است.

در خاتمه سخنرانی دکتر بهاری فر ، حاضران در جلسه پرسش هایی را مطرح کردند و مدیرعامل بیمه حکمت صبا پاسخ های لازم را ارائه کرد و مقرر شد تا از طریق ستاد ارتش و با حضور مسئولان منابع انسانی نیروها و ارائه طرح های پیشنهادی بیمه حکمت صبا برای خدمات بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، آتش سوزی ، اتومبیل ، مسئولیت ، و … به کارکنان ارتش گام های موثرتری برداشته شود.

در پایان مراسم از سوی امیر سعیدی نائینی معاون نیروی انسانی نیروی هوایی ارتش لوح تشکر و قدردانی به دکتر بهاری فر اهداء و همچنین به کلیه حاضران در جلسه نیز بیمه حوادث یک ساله از طرف شرکت بیمه حکمت صبا اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.