×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدفمان این است که روی آموزش کشور تمرکز کنیم

نشست خبری شرکت بیان برتر با حضور حامد محمد حسینی و میلاد محمد حسینی بنیانگذاران این شرکت برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر، حامد حسینی در این نشست با یاد و خاطره جانباختگان حادثه متروپل گفت: دوسال و نیم روی گروه آموزش خرد کار کردیم تا آن را بومی سازی کردیم، البته ضعفهایی داشتیم که سعی شد در حوزه های مختلف آن را برطرف کنیم، مثلا به جای کلاس ساعتهای حضوری، تصاویر و صداها را به صورت کوتاه کوتاه به اشخاص ارائه کردیم و زمانهایی که دانشجو وقت داشت می‌توانست از کلاسها استفاده کند.
وی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۹ آن را گسترش دادیم افزود: نسل یک آموزش، (معلم سر کلاس) بود، نسل دوم استفاده از تکنولوژی به همراه آموزش بود و ما برای نسل سوم با استفاده از ایده های جدید به جای اینکه متکلم معلم باشد دانشجو در یادگیری خود دخیل بود، روشهایی را به دانشجو یاد دادیم که خوشبختانه موثر بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم.
حامد حسینی خاطرنشان کرد: ما به دنبال روش آموزشی جدید هستیم فقط به دنبال زبان نیستیم،به زودی رویداد مهمی با برخی دانشگاه‌های بنام در حوزه های دیگر خواهیم داشت و آموزش را هم گسترش می دهیم.
وی با توضیحی درباره سوشال مدیا گفت: تجربه های آموزش مهم است مثلا برخی در روز بهتر از شب درس می خوانند یا با ویدئو بهتر یاد می گیرد و روشهای دیگر که به اینها می گوییم برای ورود به این مجموعه ما تست‌هایی می دهیم که بهتر می توانید به خاطر بسپارید اگر نمی دانید ما طبقه بندی می کنیم وتحویل می دهیم و بر اساس سبک‌های مختلف فعالیت‌هایی را در نظر می گیریم، با مدلهای مختلف تکرار می کنیم که به آن آموزش خرد خرد می گویند.
حسینی درباره سایت بیان برتر اینگونه توضیح داد: در این سایت تمام آن چیزی که یک نفر نیاز دارد را می بینید و صفحه اینستاگرام این سا یت هم رایگان آموزش می دهد. در حقیقت هدفمان این است که روی آموزش کشور تمرکز کنیم چون کشورمان را خیلی دوست داریم، متاسفانه کشور در حوزه آموزش خوب کار نکرده است.
وی در ادامه با اشاره به کنفراس هایی که در کشورهای خارجی قرار است برگزار کنند گفت: در آذرماه در دو کنفرانس خارجی شرکت خواهیم کرد.
حسینی در پایان صحبت‌های خود خبر داد: امروز می‌خواستیم رونمایی داشته باشیم ولی دیدیم که حال مردم ایران خوب نیست برای همین چهارشنبه آن را رونمایی خواهیم کرد.
میلادحسینی نیز در ادامه این نشست گفت: سال ۲۰۱۹ اولین جایزه شرکتمان را که در کشور دبی برگزار شد گرفتیم بعد ا آن از ما دعوت شد وبه عنوان مقام پنجاه انتخاب شدیم، ما در کنار بزرگان توانستیم خود را نشان داده واین جایزه را کسب کنیم.
وی افزود: در سال ۲۰۲۲ جایزه ۱۰۰ رهبر تحول گرا را کسب کردیم. چون همیشه ایران پیشرو است ما درباره نسل اول آموزش صحبت هایی کردیم در پایان مراسم هم جایزه ای دریافت کردیم به خاطر نسل سوم آموزش هم در ماه آذر به مراسمی دعوت شدیم
وی افزود : در جواب اینکه چگونه بیان برتر در ۵ سال اخیر رشد ۹۰ درصدی خود را داشته باید این را بگویم که شما باید یاد بگیرید با زبان زندگی کنید کلاس های ما از ۸ صبح با صبحانه زبان شروع می شد و در طول روز اساتید ما با شما تماس می گیرند تا خورد خورد زبان بیاموزید، کتاب‌ها همه عالی هستند چرا ما این همه مشکل آموزش زبان داریم بومی کردن یعنی قسمت‌هایی از کتاب را اگر دوست ندارید ما به شما آموزش می دهیم.
حسینی خاطر نشان کرد: در زمینه آموزش خورد خورد ما ابداعاتی هم انجام دادیم، سال ۲۰۲۲ گفتند حرف جدیدی دارید گفتیم بله، ما آموزش برعکس را ابداع کردیم.
وی افزود: در حال حاضر ۳ ساختمان در سعادت آباد و یک ساختمان هم در ونک داریم. در ۱۴۰۱ شعب فیزیکی ما در سراسر ایران فعال می شود، هدف این است که صدایمان شنیده شود که البته این اتفاق در دنیا افتاده، عشق به توسعه داریم، می خواهیم کارمان را گسترش دهیم به خود می بالیم چون به عنوان نماینده کشورمان جایزه گرفتیم وباز هم می گیریم.
این بنیانگذار خاطرنشان کرد: به همراه برادرم هر دو معلمی کردیم گفتیم چرا هیچکسی چیزی یاد نمی گیرد پس دنبال این کار آمدیم و با پلتفرمهای مختلف به سمت دانش بنیان رفتیم.
او با اشاره به اپلیکیشن بیان برتر اینگونه توضیح داد:اپلیکیشن بیان برتر به زودی رونمایی می شود مثل اینستاگرام است با این تفاوت که به جای چرخیدن در اینستاگرام با باز کردن صفحه خودتان و خواندن فیلم‌های کوتاه می توانید کلی مطلب یاد بگیرید، ۲۵۰ استاد فعال داریم ۱۲ هزار دانشجو که در حال آموزش هستند.
حسینی درباره دوره های آموزش گفت :در بیان برتر دوره‌های ۱۰ ماهه داریم که دانشجو از صفر شروع می کند این اتفاق به این صورت است که شخص از آموزش لذت ببرد. هزینه هر ترم هم ۵۴۰ هزار تومان است و دوره هایی هم از طریق پلتفرم اینستاگرام داریم که به این صورت است که در سفر، سر کار یا هر مکان دیگری استاد با دانشجو آموزش کوتاه دارد.
گفتنی است مرکز عالی آموزش زبان بیان برتر به عنوان یکی از ۵۰ سازمان تاثیرگذار در آموزش توسط سازمان GFEL امریکا طی مراسمی در شهر دبی در سال ۲۰۱۹ و لس‌آنجلس در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. سازمان GFEL (مجمع جهانی آموزش و یادگیری) یک پلتفرم بین‌المللی پیشرو است که فرصتی را برای تلاقی آموزش‌دهندگان، مبتکران، رهبران اندیشه و دانشگاهیان فراهم می‌کند که ارزش قابل‌توجهی به بخش آموزش جهانی می‌دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.