×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هالند: می‌خواهم سیتی را قهرمان اروپا کنم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بی ساکر، ارلینگ هالند بازیکن ۲۱ ساله در ورزشگاه اتحاد مورد استقبال حدود ۵۰۰۰ هوادار سیتی قرار گرفت و قول داد تلاش کند تا این تیم جام های بیشتر کسب کند. هالند رکورد خیره‌کننده ۸۶ گل در ۸۹ بازی برای دورتموند را ثبت کرد و حالا در سیتی حضور دارد.
آمار او در سطح لیگ قهرمانان اروپا با ۲۳ گل در تنها ۱۹ بازی برای سالزبورگ و دورتموند بسیار چشم‌گیرتر است. سیتی در پنج فصل اخیر تحت هدایت پپ گواردیولا چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است اما در لیگ قهرمانان ناکام بوده است.
هالند در مورد اینکه آیا او می تواند در لیگ قهرمانان اروپا تفاوت ایجاد کند، گفت: لیگ قهرمانان رقابت مورد علاقه من است و دوست دارم تلاش خود را بکنم تا سیتی را به قهرمانی در این رقابت ها برسانم. گاهی اوقات بازیکنانی را می بینم که با یک جام عکس می گذارند. دوست دارم شبیه آنها باشم. فقط باید سخت کار کنم و امیدوارم در آینده چند جام را بالای سر ببرم.
هالند ارتباط عاطفی با سیتی دارد زیرا پدرش بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ برای این باشگاه بازی می‌کرد. او گفت که تجربه حضور در برابر گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که او را متقاعد کرد که سیتی باید مقصد بعدی او باشد.
سیتی همچنین از خریدهای جدید دیگری رونمایی کرد. یولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی و استفان اورتگا دروازه بان آلمانی نیز معارفه شدند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.