×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اگر از کسانی که خانه و یا محل کار آنها در آتش سوزی، انفجار و یا زلزله از بین رفته است سوال کنید که «آیا تصور می کردید یک روز چنین اتفاقی برای شما بیفتد؟»، بدون شک با پاسخ منفی مواجه می شوید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، حوادثی مانند زلزله، سیل، انفجار و صاعقه، کاملا غیرقابل پیش بینی هستند و از سوی دیگر در صورت وقوع، می توانند فجایع گسترده ای به بار بیاورند. انسان چون نمی تواند از وقوع این حوادث جلوگیری کند، به دنبال راهکارهایی برای جبران خسارت های ناشی از این حوادث برآمده و در همین مسیر، بیمه آتش سوزی را ابداع کرده است. بیمه آتش سوزی همان طور که از نام آن بر می آید، مکان ها را در قبال حادثه آتش سوزی و خسارات ناشی از آن بیمه می کند، اما این همه ماجرا نیست. خطرات دیگری چون سیل، زلزله و انفجار نیز در این بیمه نامه گنجانده شده و هر کسی می تواند با پرداخت حق بیمه ای ناچیز، از خدمات این رشته بیمه ای استفاده کند.

پنجم دیماه، سالروز وقوع زلزله بم در کشور ما به عنوان «روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» نامگذاری شده است و از این رو می توان آن را بهترین فرصت برای یادآوری ضرورت خرید بیمه نامه آتش سوزی دانست. گرچه اکنون و بر اساس طرحی ملی، صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در کشور تشکیل و عموم ساختمان ها را در قبال چنین حوادثی بیمه کرده است، اما هر کسی می تواند برای افزایش پوشش ها، به طور انفرادی اقدام کرده و از خدمات شرکت بیمه گر در این زمینه استفاده کند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.