×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

بیمه “ما” ، برای همه ماست . چه آن زمان که در سال ۱۳۹۰ اولین بیمه نامه صادر شد ، چه آن زمان که مدیر و مسئولی دیگر، وظیفه تامین ذینفعان را بر عهده داشت و چه چند سال اخیر عمر ۱۰ ساله شرکت که این مسئولیت بر عهده اینجانب بود ؛ بیمه “ما” برای همه ماست . سهامدار، نیروی انسانی، شبکه فروش و البته بیمه گذارانی که مدیریت ریسک هایشان را به “ما” واگذار کردند.

امروز با یک دهه تجربه وارد یازدهمین ساگرد تاسیس می شویم . تجربه ای که حاصل مدیریت سهامداران ومسئولان شرکت نتیجه تلاش کارکنان وشبکه فروش بیمه “ما”ست و جا دارد این روز را به خانواده بزرگ “ما” تبریک گفته و با افتخار اعلام کنیم با حضورشما بیش ازپیش به آینده امیدواریم .

صنعت بیمه نیز مانند بخش های دیگر بازار مالی همواره با چالش هایی روبرو بوده وهست. اما شرکت های بیمه ملزم به ایجاد روابط چند جانبه مبتنی بر منافع و ارزش های مشترک هستند . از آنجا که رعایت قوانین و مقررات بیمه ای تکلیف تمامی شرکت های تجاری است و انواع بیمه نامه تقریبا با یک نرخ و شرایط ارایه می شود، بنابراین تنوع خدمات، محل اصلی رقابت است . شرکت بیمه “ما” نیز با رعایت اصول حرفه ای برای رقابت درعرصه ارایه خدمات و سرویس دهی بهتر، سند استراتژی ۵ ساله دوم را تدوین کرد و تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا را مهم ترین هدف خود دانست و در تمام برنامه ها، نو آوری و حفظ بازار را در اولویت قرار داد .

به عبارتی نوآوری، هسته اصلی تفکر “ما”ست. در بیمه “ما” ، تفکر نوآورانه ، کارآفرینانه و خلاقانه را به نمایش می گذاریم. آنچه که ما درتفکر سهامداران، مدیران، کارکنان فهیم و شبکه فروش پرتلاش و متعهد بیمه “ما” میبینیم ، افرادی هستند با استعداد وخوش فکر که موفق به تحقق بیش از صددرصد برنامه های ابلاغی در سال ۱۳۹۹ و سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شده و بی شک می توانند در آینده صنعت بیمه تاثیرگذار باشند .

بعد از ۱۰ سال با تداوم کسب نشان زرین جایزه مدیریت مالی کشور به عنوان اولین شرکت بیمه ای و حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی آماده حضور در بازاری هستیم که خدمات مطلوب تر حق مخاطبانش هست و برای احترام به حقوق آنان برنامه های زیادی داریم. آمارها نشان می دهد بیمه “ما” از نظر صورت های مالی وضعیت مطلوبی دارد . سود آوری و کنترل هزینه ها ، مدیریت ریسک و رشد فروش؛ دارای تراز قابل قبولی است وفقط باید با اجرای درست طرح ها این مسیر را ادامه دهیم.

زندگی برای همه “ما” شیرین است و دوران بازنشستگی شیرین تر؛ بیمه “ما” از اولین روزهای تاسیس بر این باور بود که دراین مسیر هم همگام با بیمه گذاران وفادارش باشد و در همین راستا، تمرکز خود را بر روی بیمه های عمر و سرمایه گذاری قرار داده و محصولات متنوعی را ارائه کرد. .

سال ۱۳۹۹ درشرایطی آغاز شد که کووید ۱۹ به صورت پاندمی دنیا را درگیرکرد. شاید بسیاری در فروردین۹۹ گمان می کردند همه چیز با پایان تعطیلات نوروز تمام می شود؛ اما اینطورنشد .

تحریم ، رشد نرخ تورم و تعطیلی های ناشی از کرونا شرایط سختی را برای همه ما رقم زد . دراین شرایط بود که بیمه “ما” برحسب وظیفه اجتماعی خود، باید لبخند را برلبان هموطنانش می نشاند . در همین راستا تصمیم گرفتیم با عصرجدید وارد منازل ایراینان شویم تا با حمایت از پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیمای ج.ا.ا نقش کوچکی در نشاندن لبخند برلبان هموطنانمان داشته باشیم.

با امضای تفاهم نامه بین شرکت سهامی بیمه “ما” و سازمان حفاظت از محیط زیست در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفاظت از محیط‌ زیست به عنوان یک وظیفه عمومی و تکریم جایگاه محیط بانان عزیز کشورمان، بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از پرسنل شاغل در سازمان حفاظت از محیط زیست، محیط بانان سراسر کشور و خانواده این عزیزان تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی بیمه “ما” قرار گرفتند و برای بیش از ۱۵۰۰۰ نفر، بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث، بیمه آتش سوزی و بیمه های عمر و سرمایه گذاری صادر شد.

بیمه “ما” همچنین در بیش از ۱۰۰ پرونده به تعهدات خود در حوزه محیط زیست عمل کرده و در کوتاهترین زمان ممکن خسارت تمام موارد را پرداخت کرد.

در طی این ده سال تمام تلاشمان را کردیم تا خیلی ساده بگوییم ، بیمه “ما” به همین سادگی دردسترس شماست ، دغدغه و نگرانی خود را به “ما” بسپارید و درآرامش زندگی کنید. “ما” می مانیم.

در آغاز یازدهمین سال فعالیت شرکت بیمه “ما”، قدردان همراهی کلیه ذینفعان اعم از سهامداران، مشتریان، شبکه فروش و همکاران ارجمند خود بوده و سعادت، کامیابی و سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم.

حجت بهاری فر

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما”