×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نه به نه در بیمه‌های مسئولیت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیمه‌نامه‌ها در تمام رشته‌های بیمه ماهیتا یک قرارداد هستند و قوانین حقوقی بر آن‌ها حاکم است. از جمله رشته‌های بیمه که بیشترین ارتباط را با قوانین حقوقی دارد بیمه مسئولیت است. بر این اساس مجموعه دانستنی‌های حقوقی برای شبکه فروش بیمه به زبان ساده و به دور از اصطلاحات سنگین حقوقی در کتابی تحت عنوان «نه به نه در بیمه‌های مسئولیت (دانستنی‌های ضروری بیمه مسئولیت برای نمایندگان بیمه)» توسط نوشته خلیل آقاجانی اشکوری و مهدی الهویی نظری گردآوری شده تا ضمن آشنایی نمایندگان بیمه با مسائل مورد نیاز، بر توانایی آن‌ها در فعالیت بیمه‌گری در بخش بیمه‌های مسئولیت بیفزاید.
کتاب حاضر در ۸ فصل شامل «کلیات»، «آشنایی با مسئولیت مدنی و بیمه‌ها مسئولیت»، «مفهوم دیه و انواع آن و آثار حقوقی دیه در بیمه‌های مسئولیت»، انواع بیمه‌های مسئولیت مدنی»، «قوانین جزایی دارندگان وسایل نقلیه»، «مسئولیت بیمه‌گران و شبکه فروش»، «شکایت و پیگیری آن از شرکت بیمه‌گر در بیمه‌های مسئولیت» و «چند تجربه از فروش بیمه مسئولیت» تنظیم شده است.
خوانندگان با مطالعه این کتاب به معنی و مفهوم هر چند ساده از علم حقوق دست خواهند یافت و ارتباط علم حقوق و صنعت بیمه و اهمیت آن را درک خواهند کرد. همچنین ضمن آشنایی با نظریه‌‌های حقوقی در خصوص بیمه‌های مسئولیت و چرایی آن، با دستورالعمل‌های صنعت بیمه در خصوص بیمه‌های مسئولیت آشنا خواهند شد. مطالعه کتاب حاضر این قدرت را به خواننده می‌دهد که با کسب دانش لازم، یک برنامه مذاکره فروش قدرتمند راطراحی کند و قدرت رقابت خود با دیگر هم‌صنفان در فروش بیمه‌های مسئولیت را افزایش دهد. همچنین فروشندگان بیمه‌های عمر را قادر می‌سازد تا با افزایش دانش و توانایی خود در خصوص بیمه‌های مسئولیت، به ابهامات و پرسش‌های احتمالی مطرح شده از سوی بیمه‌گذاران پاسخ داده و ضمن جلب اعتماد مخاطبان، از طریق فروش بیمه‌های مسئولیت کسب درآمد کنند.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۶۶۶ تماس حاصل فرمایند. همچنین خرید مجازی از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکانپذیر است.