×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی ، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان و شرکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند امروز تکلیف بر همه مردم و مسئولان است که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند. مقام معظم رهبری با تاکید خود حجت را بر تمام مسئولان و مردم تمام کردند. دولتمردان و مسئولان کشور باید در گام اول استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به عنوان الگو رعایت کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه این روزها آمار مبتلایان و افرادی که فوت می‌شوند مجددا رو به افزایش است، اظهار کرد: بر همه افراد لازم است که در مکان‌های عمومی و بخش‌هایی که مراجعات مردمی بالا است حتما از ماسک استفاده کرده و به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند. هر فرد با استفاده از ماسک یک قدم در راستای کاهش مبتلایان برمی دارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید از شرکت در مراسم‌ها و اجتماعاتی که ضرورتی ندارد خودداری شده و جشن‌ها، بزرگداشت‌ها و پاسداشت‌ها برگزار نشود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: در اماکن عمومی، وسائل حمل و نقل و هواپیما استفاده از ماسک باید به طور جدی دنبال شود چراکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با این ویروس امری اجتناب ناپذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.