×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی صمیمانه کارگزاران و نمایندگان صنعت بیمه با حضور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، معاونان و مدیران ستادی شرکت،روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این نشست دکتر رضوانی مدیرعامل بیمه تجارت‌­نو اذعان داشت رکن مؤثر بیمه‌گری از نگاه من کارگزاران و نمایندگان محترم هستند و از زمان شروع به کار، دغدغه برگزاری این نشست را با هدف بررسی مسائل و بهره‌گیری مؤثر از فرصت های موجود در اکوسیستم صنعت بیمه داشته‌ایم که قطعا برگزاری چنین جلساتی برای ایجاد ارتباط قوی و مؤثر با کارگزاران و نمایندگان صنعت بیمه در شرکت بیمه تجارت‌نو مستمر خواهد بود.

در این جلسه که در دو بخش برگزار شد کارگزاران و نمایندگان حاضر در جلسه مسائل خود را در محورهای مختلف بیان کرده و مدیرعامل بیمه تجارت‌نو پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات کارگزاران و نمایندگان اظهار داشت با وجود انتشار صورت­های ۶ ماه مالی و رقم زیان هنگفت ثبت شده اعلامی این شرکت که باعث نگرانی بوده است، باعث خرسندی است که توانسته ایم در همین فرصت کوتاه ۵۰ روزه ای که در شرکت فعالیت خود را آغاز کرده ایم با رشد صدور و تزریق نقدینگی از محل صدور بیمه‌­نامه­‌های جدید بیش از ۳۰درصد خسارت‌های معوق را پرداخت کنیم. همچنین نقدینگی شرکت که در ابتدای کار بسیار پایین بوده است در کمتر از دو ماه افزایش چشمگیری داشته است. وی افزود در همین فرصت کوتاه رشد بیش از ۴۴درصدی فروش رقم خورده است و قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان بیمه نامه با توازن بخشی به نسبت پورتفوی شرکت صادر شده است که با چنین اصلاح عملکردی تحقق بودجه‌ سال ۱۴۰۲ شرکت تا ۹۸ درصد محقق شد، چرا که رویکرد تیم مدیریتی جدید با توجه به بازنگری در مدل کسب و کار شرکت، جذب قراردادهای سودآور و پرتفوی با کیفیت و اثرگذار به همراه رعایت اصل مشتری مداری و کسب رضایتمندی حداکثری بیمه گزاران است.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با اشاره به پرداخت خسارت‌های معوق رشته درمان و اهمیت مراکز درمانی تأکید داشت از ۱۸ شهریور سال جاری تا کنون بیش از هزار مرکز درمانی به خانواده بیمه تجارت‌نو اضافه شده است و تا اخر سال جاری مراکز درمانی این شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

دکتر رضوانی گفت باید همواره بتوانیم همسو با تغییرات فضای کسب و کار نوین حرکت کنیم و در این راستا سازمان دیجیتال و سازمان فروش بیمه‌های عمر با هدف تقویت خرده‌فروشی و کاهش ریسک بیمه گری به زودی در شرکت بیمه تجارت‌نو راه اندازی خواهد شد. همچنین وی اظهار داشت امروزه وجه متمایز یک شرکت بیمه‌ای با شرکت‌های دیگر فرآیندهای موجود در آن سازمان است که به نحوه ارائه خدمات، سرعت عمل، نرخ دهی، پرداخت کارمزد و … بستگی دارد و استراتژی اکنون بیمه تجارت‌نو خدمت رسانی سریع در کمترین زمان با بالاترین کیفیت است که در همین راستا فرآیندهای جاری شرکت با رویکرد بلوغ فرایندی و دیجیتال سازی در حال بازنگری است.

در پایان جلسه نیز معاونان و مدیران ستادی پاسخگوی سؤالات حاضرین بوده و راهنمایی­‌های لازم برای رفع برخی از موانع موجود همکاران را مطرح نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.