×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست تخصصی “بررسی راهکارهای توسعه خدمات بیمه فرهنگیان، ارتقای کیفیت و رفع چالش‌ها” با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و آموزش و پرورش در شهر بوشهر برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در این نشست تخصصی، دکتر احمدجوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از تمدید دوباره‌ی قرارداد این شرکت با آموزش و پرورش، ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به قشر فرهیخته فرهنگیان را افتخار بزرگی برای بیمه دانا عنوان و تاکید کرد: فرهنگیان نقش مهمی در رشد و بالندگی آینده‌سازان میهن اسلامیان عهده‌دار هستند، لذا همکاری و خدمت‌رسانی به ایشان، علاوه بر ایفای رسالت مهم اجتماعی، باعث افتخار و سربلندی این شرکت در صنعت بیمه است.
ایشان همچنین ضمن تقدیر از همکاران شعبه بوشهر بیمه دانا، تداوم خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان استان بوشهر را خواستار شد.
در این جلسه، محسن رضایی رییس شعبه بوشهر و بهادر بهزادی رئیس شعبه عسلویه بیمه دانا نیز به طور جداگانه، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شعب تحت سرپرستی خود ارائه و استمرارِ خدمات‌دهی مطلوب به فرهنگیان استان را مورد تاکید قرار دادند.
در ادامه این جلسه پس از قدردانی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از خدمات ارزنده بیمه دانا به فرهنگیان این استان، رییس اداره تعاون آموزش و پروش استان بوشهر و نیز چند تن از کارشناسان درخصوص راهکارهای توسعه خدمات بیمه‌ای فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.