×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر آقادادی در دیداری صمیمانه با اصحاب رسانه و خبرنگاران به گفت‌وگو نشست و به سؤالات آنها پاسخ داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به خبرنگاران گفت: خرسندیم که در سالروز تأسیس بیمه کوثر پذیرای شما عزیزان هستیم و درب خانه ای همچون بیمه کوثر به روی تعاملات با رسانه‌ها باز است که امیدواریم به مدد نقدهای منصفانه و سازنده به اعتلای نام بیمه کوثر کمک شایانی شود و خیر آن همچون خیرکثیر در زندگیتان جاری باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر با ارائه گزارشی از عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته تصریح کرد: بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱ با فروش بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریالی و درآمد ۲۵۰۰۰ میلیارد ریالی در حوزه سرمایه گذاری جزء شرکت های برتر صنعت بیمه بوده است و به مدد همکاران عزیزمان که برای نیل به اهداف شرکت تلاش‌اند توانستیم در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به سودآوری ۹۴۰۰ میلیارد ریالی دست پیدا کنیم که این موفقیت به‌طور قطع با توجه ویژه به اصل مدیریت ریسک، کار تیمی و تسریع در پرداخت خسارت ها و رضایت‌مندی مشتریان حاصل شده است.

ایشان در ادامه خدمت در بیمه کوثر را توفیق الهی دانست و افزود: همیشه همکارانمان را به تکریم مشتریان سفارش کرده و جلب رضایت مشتری را اولویت فعالیت حرفه‌ای خود می‌دانیم.

مدیرعامل بیمه‌ کوثر در ادامه افزود: بیمه کوثر همواره سعی کرده است با ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حفظ اطلاعات مشتریان ساعی باشد.

در پایان این دیدار مهمانان به بازدید از بخش هایی از ساختمان جدید مرکزی کوثر پرداختند و در نهایت عکس دسته جمعی پایان بخش این نشست صمیمانه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.