×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، با توجه به فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزارهای مالی در چرخه مالی شرکت‌ها، بانک سامان با ارائه وب‌سرویس بانکی این امکان را فراهم کرده تا مشتریان حقوقی بدون نیاز به مراجعه به درگاه‌های الکترونیکی نظیر اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن‌بانک خدمات موردنیاز را، در بستر نرم‌افزار مالی خود دریافت کنند.
همچنین وب‌سرویس بانکی این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان حقوقی امکان انتخاب سپرده‌های قابل‌مشاهده و مبلغ تراکنش‌ها را داشته باشند و از این طریق مسئولیت‌های مالی را در سطوح مختلف به پرسنل خود واگذار کنند.
گفتنی است، این سرویس ویژه، بر اساس نیاز بسیاری از فین تک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای مالی و ERP و استارت آپ‌ها در حوزه تجارت الکترونیک تهیه و ارائه‌شده است.
علاقه‌مندان برای دریافت این خدمت می‌توانند به یکی از شعب بانک مراجعه و اقدام به تکمیل فرم درخواست و شرایط و مقررات استفاده از خدمات وب‌سرویس‌های بانکی کنند تا پس‌ازآن دسترسی‌های لازم برای IP اعلام‌شده توسط شرکت فعال و مستندات فنی سرویس جهت برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی در اختیار نماینده فنی شرکت قرار گیرد.
همچنین مرکز سامان ارتباط با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ آماده ارائه راهنمایی در این خصوص است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.