×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تیم فوتسال کارگری فولاد هرمزگان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، مقام نایب قهرمان جام جهانی شرکت‌های بین‌المللی در ترکیه را کسب کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، تیم فوتسال کارگری فولاد هرمزگان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی شرکت‌های بین‌المللی در ترکیه مغلوب نماینده رومانی شد.

تیم فولاد هرمزگان در دیدار نهایی با نتیجه دو بر یک و با تک گل محسن پری زاده مقابل تیم ناوال فورسز از کشور رومانی شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

پیش از این، تیم فولاد هرمزگان با دو پیروزی و یک شکست در گروه خود صدرنشین شده بود و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر تیم آکوپر را از پیش رو برداشته و در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر یک تیم لوکا کوپر را شکست داد و راهی دیدار نهایی شده بود.

گفتنی است که عارف شبانه گرد، سجاد حسن پور، سعید صادقی، کریم رهبر، محمدرضا باهنر، محسن پری زاده، میلاد قنبری، اسماعیل حیدری، احسان برتیا، سینا توانایی و عمران حمیدی زاده بازیکنان و کامبیز حمزه پور سرمربی و علی ذاکری سرپرست تیم اعزامی فولاد هرمزگان را تشکیل دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.