×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نارضایتی لوو با وجود برتری راحت آلمان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با ۳ گل ایسلند را شکست دهد. کای هاوارتز، لئون گورتسکا و ایلکای گوندوغان برای ژرمن‌ها در این دیدار گلزنی کردند تا برد آسانی نصیب تیم یواخیم لوو شود.
یواخیم لوو با وجود این برتری از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم راضی نیست و گفت: ما باید با بازیکنان در مورد نیمه دوم صحبت کنیم. باید سرعت بازی خود را بالا ببریم. این موضوع در یک تورنمنت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اول از همه، دو بازی مقدماتی دیگر وجود دارد؛ مقابل رومانی در روز یکشنبه  و مقابل مقدونیه شمالی در روز چهارشنبه. باید تمام تمرکز خودرمان روی این دو بازی و برتری در آن‌ها باشد و درباره ریتم بازی خودمان صحبت کنیم.
بازیکنان اما از عملکرد خود راضی بودند. “مانوئل نویر” دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: این بازی یک عملکرد مثبت از طرف ما بود. همه ما مشتاقانه منتظر بودیم تا اولین بازی را در سال ۲۰۲۱ به خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.  
لئون گورتسکا، که  گل اول آلمان را در این دیدار به ثمر رساند نیز بعد از پایان بازی گفت: در تمرینات خیلی روی بازی با ایسلند تمرکز کرده بودیم و خوشحال هستم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم و امیدوارم دو دیدار بعدی را نیز با برد به پایان ببریم. این تیم آلمان از انگیزه بسیار زیادی برخوردار است و این موضوع را در بازی‌های بعدی نیز خواهید دید.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.