×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید بود. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پورتو تمام شد تا این تیم پرتغالی با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی بشود.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی که از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت، در دقیقه ۵ برای این تیم گلزنی کرد تا تعداد گل‌های اروپایی خود را در این فصل به پنج گل افزایش بدهد. طارمی البته در نیمه دوم بازی هم این فرصت را داشت که دبل کند اما «اوبلاک» دروازه بان اتلتیکو ضربه او را مهار کرد.

پورتو که این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان را با دو باخت شروع کرده بود، در پایان با کسب ۱۲ امتیاز صدرنشین شد و نتایج خوبی را در حضور اتلتیکو مادرید، بایر لورکوزن و کلاب بروژ کسب کرد.

طارمی که در این فصل برابر کلاب بروژ (۲ بار)، لوکوزن (۲ بار) و اتلتیکو (۱ بار) گلزنی کرد، با پنج گل نام خود را در میان ستاره‌های فوتبال جهان قرار داد.

محمد صلاح ستاره تیم لیورپول با ۷ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و امباپه با ۶ گل در رده دوم است. ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی، روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا و مهدی طارمی هم با پنج گل در رده‌های بعدی هستند. البته طارمی دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

مهاجم ایران کنار هالند و لواندوفسکی/ واکنش طارمی به ۵ گل اروپایی

مهاجم ایرانی پورتو در پایان بازی با اتلتیکو مادرید گفت: بازی آسانی نبود. ما برای اتلتیکو احترام زیادی قائل بودیم زیرا آنها یک تیم سطح بالا هستند. ما تمام تلاشمان را کردیم و پیروز شدیم.

وی در خصوص صدرنشینی پورتو در گروه B تصریح کرد: قرار گرفتن در صدر جدول جاه طلبی ما بود و خوشبختانه موفق شدیم.

مهاجم ایرانی پورتو همچنین در واکنش به پنج گل اروپایی اش اظهار کرد: همانطور که همیشه گفته‌ام، من برای تیم کار می‌کنم، تمام تلاشم را می‌کنم و گل‌ها به ثمر می رسند. این وظیفه من است. از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا گل بزنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.