×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، جلال‌الدین سلیمی در این بازدید پای درد دل اصحاب رسانه استان نشست و اظهار داشت: یکی از مشکلات رسانه های استان و حتی کشور، ضعف تفکر اقتصادی در راس مدیریت رسانه است چرا که دوام و بقای اقتصادی، اساسی‌ترین چالش حال حاضر مطبوعات است.

سلیمی به پیشینه مطبوعات در استان کردستان اشاره کرد و ابراز داشت: همانگونه که همه ما واقف هستیم در گذشته نشریات محلی زیادی در استان فعالیت کردند که متاسفانه بر اثر ضعف مالی و فقدان سازوکارهای اقتصاد اقتصادی و عدم بکارگیری مفاهیم کسب و کار در رسانه ، خیلی زود تعطیل شدند که امروز فقط خاطره ای از چاپ آن را بیان می کنیم.

مدیر شعب کردستان یکی از عوامل مهم در حفظ برخی از مطبوعات و رسانه های استان را عشق به این حرفه برشمرد و تصریح کرد: بدون شک اگر امروز در کنار این همه مشکلات مالی، رسانه های قدیمی زیادی در استان ماندگار شده اند فقط عشق به این حرفه از سوی اصحاب رسانه است.

وی بر بکارگیری خلاقیت رسانه ای را در جهت توانمند سازی مطبوعات تاکید کرد و عنوان کرد: با خلاقیت در رسانه و استفاده از ابزارهای کسب و کار و تلفیق آن با فناوری های نوین می توان علاوه بر تداوم فعالیت رسانه ، زمینه توسعه و توانمندسازی رسانه را فراهم کرد.

در پایان این دیدار این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان ضمن ابراز دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مشکلات رسانه و راه کارهای توسعه براساس مفاهیم اقتصاد رسانه ، از مدیر شعب استان خواستار برگزاری اولین دوره آموزشی مفاهیم مالی و اقتصادی برای رسانه های استان شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.