×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پلتفرم جدید با استفاده از تخصص Cybellum در امنیت دیجیتال به صورت خودکار خودروها را تحت نظر گرفته و از آن‌ها در برابر خطرات امنیت سایبری محافظت می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) و ،Cybellum پلتفرم سیستم مدیریت امنیت سایبری (CSMS) خود برای تولیدکنندگان تجهیزات  اتومبیل را در نمایشگاه ۲۰۲۴ CES معرفی خواهند کرد. پلتفرم CSMS Cockpit که در سال ۲۰۲۱ به سفارش ال‌جی در یک همکاری مشترک میان ال‌جی وCybellum ، یک شرکت امنیت سایبری خودرویی، طراحی و به کار گرفته شد، امنیت سایبری خودرو را تحت نظر گرفته و از آن حفاظت می‌کند. این راهکار پیچیده وظایف تضمین امنیت سایبری و پاسخ به حوادث را برای تولیدکنندگان قطعات اتومبیل ساده کرده و از امنیت دیجیتالی وسایل نقلیه و تطابق کامل آن‌ها با مقررات در حال تکامل امنیت سایبری اطمینان حاصل می‌کند.

امنیت سایبری خودرو به عنوان حوزه‌ای با اهمیت روز‌افزون، با ادامه اجرای مقررات امنیت سایبری WP.29 UNECE R155 در حیطه مرکزی بخش حمل و نقل قرار خواهد گرفت. از جولای ۲۰۲۴ تمامی خودروهای تولیدی توسط تولیدکنندگان تجهیزات اتومبیل باید استانداردهای جدید امنیت سایبری را رعایت کرده باشند تا بتوانند تأییدیه نوع محصول را دریافت کنند. اخذ این تأییدیه پیش نیاز فروش خودرو در ۵۴ کشور از جهان شامل ایالت‌های عضو اتحادیه اروپا، انگلستان، ژاپن و کره جنوبی است. CSMS Cockpit ال‌جی و Cybellum که از تولیدکنندگان تجهیزات اتومبیل برای انطباق با تغییرات پیش‌ رو پشتیبانی می‌کند، یک پلتفرم کامل است که بسیاری از چالش‌های مدیریت امنیت سایبری خودرویی را برطرف می‌کند.

پلتفرم CSMS Cockpit فوراً آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی کرده و با نظارت فعالانه، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت رفع خطرات احتمالی را انجام می‌دهد. راهکار ال‌جی و Cybellum می‌توانند در طول عمر مفید خود (حدوداً ۲۰ سال) تمامی اجزاء و قطعات خودرو را به طور کامل آنالیز کرده و یک پایگاه داده جامع در‌برگیرنده داده، مربوط به موارد توسعه یافته و داده حاصل از استفاده در دنیای واقعی را ایجاد و مدیریت کند. این پلتفرم با رسیدگی خودکار به نگرانی‌های امنیتی و ردیابی اثربخشی پاسخ‌ها، تشخیص در لحظه خطر و انجام پروتکل‌های بازرسی هر یک از قطعات به صورت مجزا را امکان‌پذیر می‌کند. CSMS Cockpit به عنوان یک مرکز کنترل امنیت محصول (از نظارت تا مدیریت) عمل کرده و به خودروسازان اجازه می‌دهد هرگونه خطر امنیتی مرتبط با هر یک از قطعات را به سرعت ارزیابی و برطرف کنند. به علاوه، این راهکار به صورت فعالانه تهدیدها و خطرات یافته شده جدید و اثرات احتمالی آن‌ها بر قطعات تولیدکنندگان را ارزیابی نموده و در کل امنیت و ضریب اطمینان‌پذیری را بهبود دهد.

 Slava Bronfman مدیرعامل Cybellum در اینباره گفت: ” CSMS Cockpit که یک محصول مشترک، حاصل از تجمیع تخصص‌های ماست، تولیدکنندگان تجهیزات اتومبیل را قادر می‌سازد که پیچیدگی‌های مدیریت امنیت سایبری را با کارایی و اثربخشی بی‌سابقه‌ای حل و فصل کنند. ما اطمینان داریم که این پلتفرم بسیار پیشرفته سطوح جدیدی را برای بالاترین میزان امنیت اطلاعات تعیین خواهد کرد و آینده خودروهای ایمن و متصل را شکل خواهد داد. “

Eun Seok-hyun مدیرعامل شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس نیز در این‌باره گفت: “تجربه توسعه قطعات اتومبیل ال‌جی و تخصص امنیت خودرویی Cybellum در CSMS Cockpit به هم پیوستند. این راهکار به خودروسازان در رعایت استانداردهای امنیت سایبری لازم در زمان حال و آینده کمک می‌کند. ما با درک رشد اهمیت امنیت سایبری خودرویی به ارائه پلتفرم‌ها و فن‌آوری‌هایی که از یکپارچگی داده و ایمنی خودرو در یک محیط دیجیتالی در حال رشد پشتیبانی کنند متعهد خواهیم ماند.”

# # #

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی بر تجاری‌سازی خودروهای خودران و نوآوری‌های مسئولانه زیست محیطی در صنعت خودرو و ارائه راه حل‌های کلیدی بر پایه تکنولوژی‌های اختصاصی ال‌جی تمرکز دارد. در دو حوزه تجاری خود (هوشمندسازی و سبز) راهکارهای تطبیقی برای فراهم آوردن تجربه استفاده درون خودرو و الکتریکی کردن آن را ارائه می‌دهد. بخش هوشمند سازی آن راهکارهایی مانند سیستم‌های سرگرمی-اطلاع‌رسانی درون خودرو، اتصال، رانندگی هوشمند و پلتفرم نرم‌افزاری واسط سایر تکنولوژی‌های خلاقانه را ارائه می‌دهد و همزمان بخش کسب‌وکار سبز بر قوای محرکه الکترونیکی با ولتاژ و راندمان بالا تمرکز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.