×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در هفته منتهی به ۱۶ تیر ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۸۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۹.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که از نظر حجم با رشد ۲۱ درصدی و از نظر ارزش با افزایش ۵۱ درصدی همراه بود. سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۸۸۷ هزار و ۱۰۶ تن انواع محصول به ارزش ۱۸ هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۰۸ تن سیمان، ۲۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۴ هزار و ۷۸۸ تن فولاد، ۱۶۴ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۸ هزار و ۸۴۹ تن مس، ۱۰ هزار و ۸۲۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۱۵۰ تن روی، ۵۵۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۱۶ تیر، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۳۸ هزار و ۶۹۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۵۵ هزار و ۶۶۰ تن قیر، ۱۴۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۸ هزار و ۹۲۵ تن مواد پلیمری، ۴۹ هزار و ۷۳۴ تن مواد شیمیایی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۱۲ هزار و ۲۹۰ تن گوگرد، ۸ هزار و ۳۴ تن فرآورده های نفتی، ۶ هزار و ۸۲۴ تن روغن، ۲۴۰ تن گازها و خوراک ها و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار کشاورزی هم میزبان معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۲ هزار و ۳۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.