×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
معامله مزدوران منطقه با رژیم صهیونیستی

علی نیکزاد ـ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

کیوسک خبر ـ بیش از ۷۰ سال است که رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال اشغال تمام سرزمین های فلسطین است و به ساکنان اصلی این سرزمین جفا می کند لذا رهبر کبیر انقلاب اسلامی به حق آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.
ملت ها در سراسر جهان اسلام و دنیا در چنین روزی برای پشتیبانی از ملت فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیستی که به زنان و کودکان رحم نمی کند، حاضر می شوند، ملت ایران که همواره در کنار ملت فلسطین بوده است، اعتقاد دارد نمی شود سرزمین مادری کشوری را از بین برد و ملتی را از سرزمینش بیرون کرد.
مردم روزه دار ما آمدند تا پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند، جمهوری اسلامی در سیاست خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استوار و ثابت قدم بوده است، اما برخی کشورهای منطقه مزدور بودند و با این رژیم معامله کردند و شیطان بزرگ نیز می‌خواست در معامله قرن پرونده فلسطین را ببندد، اما شکست خورد.
امیدوارم ما بتوانیم در مسئله فلسطین از حق پشتیبانی کنیم و ملت فلسطین نیز به سرزمین مادری خویش بازگردد و بر مشکلات فائق آمده و به حق مسلم خود برسند.
ملت فلسطین باید مقاومت کنند، من به ملت های آزاده دنیا می گویم که از مظلومیت و حق دفاع کنند و به سمت ظلم نروند. آرزو می کنم شاهد تحقق این پیش بینی امام خمینی (ره) باشیم که فرمودند؛ به زودی سرزمین فلسطین به آغوش اسلام باز گشته و رژیم بی‌هویت صهیونیستی از بین خواهد رفت