×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بزرگترین شناور تولید داخل کشور با ظرفیت ۱۰ هزارتن با مشارکت بانک توسعه تعاون استان خوزستان ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

این شناور با حضور جلیل کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان و برخی مدیران استانی با مشارکت ۶۳۰ میلیارد ریالی این بانک به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در راستای حمایت از اقتصاد دریا محور که مورد تاکید دولت مردمی سیزدهم قرار دارد ساخت این شناور طی دو سال توسط شرکت آرتین بنادر اروند با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال انجام که بانک توسعه تعاون ۶۳۰ میلیارد ریال در این پروژه مشارکت داشت.
این شرکت ۱۵۰ نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم دارد که در دوره ساخت این شناور ۱۲۰ نفر نیز در به صورت مستقیم به مدت دوسال به کارگیری شدند.
شرکت آرتین بنادر اروند تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات و بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از تعهدات بانک توسعه تعاون استفاده کرده است.
گفتنی است ،پیش از این یک فروند شناور ۵ هزار تنی دیگر نیز توسط این شرکت و با مشارکت بانک توسعه تعاون ساخته و در سال ۱۳۹۷ به آب انداخته شد که هم اکنون در خلیج فارس به صادرات و واردات کشور کمک می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.