×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سیاوش میرحاجی مدیرعامل پتروشیمی پارس با صدور پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، متن پیام مهندس میرحاجی بدین شرح است:

نقلاب اسلامی که ماحصل سال ها قیام و مبارزه ملت بزرگ ایران و تقدیم خون هزاران شهید پاک بود سرانجام در روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید.

ملت مسلمان ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) با دستان خالی در مقابل رژیمی قرار گرفته و پیروز شدند که این رژیم حمایت قدرت های بزرگ و استکباری آن دوران را پشت سر خود داشت.

ملت ایران با دستانی خالی و با اراده ای آهنین توانستند رژیم دیکتاتوری پهلوی را ساقط کنند و به عنوان ملتی پیشرو در جهان مطرح شوند که دشمن مستکبرین و حامی مستضعفین است.

امروز که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، درخت تنومند این انقلاب در منطقه و جهان ریشه دوانده و به چنان قدرتی رسیده که جهانیان بر آن صحه گذاشته و آزادگان دنیا بدان افتخار می کنند.

امروز دوست و دشمن از پیشرفت های فرزندان انقلاب سخن به میان می آورند و متخصصین ایرانی در همه حوزه ها از صنعت گرفته تا پزشکی و دفاعی و دیگر زمینه ها خوش می درخشند.

در صنعت پتروشیمی، کشورمان توانست علی رغم تحریم های ظالمانه اما پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد و از واردکننده محصولات پتروشیمی در دوران قبل از انقلاب به صادرکننده بزرگ آن در سال های اخیر تبدیل شود.

امروز توسعه و پیشرفت کشور مرهون رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش، همت، اراده و پشتکار جوانان متخصصی است که با خودباوری و اعتماد به خود توانستند علی رغم فشارها و تحریم های ظالمانه به موفقیت های بزرگ برسند.

صنعت پتروشیمی کشور امروز مملو از جوانانی است که در دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش یافته و با بهره گیری از تخصص و توان خود به تولید علم و ثروت می پردازند.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از تمام ملت ایران به ویژه صنعتگران و فعالین در حوزه پتروشیمی تقاضا دارم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با شهداء، امام شهداء و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کرده و به جهانیان اثبات کنند بر عهدی که بستیم هستیم و فشارها و تحریم ها نخواهد توانست ملت ما را از راهی که درپیش گرفته است، بازدارد.

سیاوش میرحاجی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.