×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر روابط عمومی بیمه البرز در کارگاه اهمیت ترویج و اطلاع رسانی در صنعت بیمه

عدم حمایت حاکمیت از صنعت بیمه و تحمیل عوارض متعدد به شرکت های بیمه موجب عدم رشد مناسب صنعت بیمه و عمده دلیل عدم ترویج فرهنگ بیمه است .
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، نصرت اله محمدی در این پنل ضمن نام بردن از بیمه مرکزی ، سندیکای بیمه گران ایران ، شرکت های بیمه ، شبکه فروش بیمه ها و حاکمیت به عنوان کنشگران و نقش آفرینان ترویج بیمه ، وظایف هر یک را برشمرد و نقش حاکمیت در ترویج بیمه را منحصر به فرد و بسیار با اهمیت دانست .
وی با اشاره به تحمیل عوارض متعدد به شرکت های بیمه طی دو دهه اخیر ، این عوارض را سبب تضعیف بنیه اقتصادی شرکت های بیمه و زیان ده شدن عملیات بیمه ای و عدم ترویج بیمه در کشور دانست .
مدیر روابط عمومی بیمه البرز افزایش عوارض و افزوده شدن سازمان صدا و سیما و هلال احمر در سال ۱۴۰۱ به سازمان هایی که از محل بیمه شخص ثالث عوارض دریافت میکنند را موجب تضییع حق بیمه گزاران دانست .
کارگاه اهمیت ترویج و اطلاع رسانی در صنعت بیمه در آغازین روز نمایشگاه با حضور گودرزی معاون روابط عمومی بیمه مرکزی ، محمدی مدیر روابط عمومی بیمه البرز ، میر موسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی و مریم زمردیان مدیر روابط عمومی بیمه سامان در غرفه بیمه مرکزی برگزار شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.