×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر قادر برجی با حضور در مرکز انتقال خون استان اردبیل با اهدای پلاسمای خود به پویش شکرانه سلامت پیوست.

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت های کارکنان شایسته و زحمتکش انتقال خون استان اردبیل در شرایط سخت و طاقت فرسای شیوع بیماری کرونا، تلاشگران انتقال خون، که در پایگاه های اهداء خون شبانه روزی تلاش می کنند را همراه و همگام با کادر درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و سایر مراکز درمانی بعنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا دانست.

وی با اشاره به تعامل انتقال خون استان اردبیل با بیمارستانها، تامین خون و فرآوردهای آن برای بیماران نیازمند و مشارکت در مراقبت از برخی بیماران خاص و صعب العلاج، ترغیب و تشویق اهداکنندگان خون و غیره را به عنوان سند بهبودی و سلامتی بیمار عنوان کرد.

دکتر برجی انتقال خون استان اردبیل را بعنوان ضلع سوم در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیریت درمان تامین اجتماعی برای درمان بیماران کرونایی به روش پلاسما فرزیس دانست و افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ در سطح استان، به همین روش در مراکز درمانی و بخش های ویژه کرونا مورد معالجه و درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، تصریح کرد: بهترین نذری در این ایام، اهدای خون و اهدای پلاسما جهت درمان بیماران است. 

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل ضمن گرامیداشت روز ملی انتقال خون، با اهدای گل از مدیرکل و کارکنان این مرکز ساعی و تلاشگر تقدیر کرد.

دکتر دژکام مدیرکل انتقال خون استان اردبیل نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان برای اهدای پلاسمای خونی و پیوستن به پویش شکرانه سلامت، از سایر بیماران مبتلا به بیماری کرونا که از بهبودی آنها یک ماه گذشته، خواست برای اهدای پلاسما به انتقال خون استان مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.