×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل امور مجلس وزارت نفت منصوب شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شانا، در متن حکم شجاع‌الدین بازرگانی به غلامرضا شاه‌کرمی آمده است:
«با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل امور مجلس وزارت نفت» منصوب می‌شوید.
تعامل موثر و هدفمند با مجلس شورای اسلامی، کمیسیون تخصصی و برقراری ارتباط کارآمد و اثربخش با آحاد نمایندگان، ساماندهی و بکارگیری ظرفیت‌های وزارت نفت در این امر مهم مورد انتظار است که بایستی مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
توفیق جنابعالی را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.»
شاه کرمی چهره نام آشنای ورزش وزارت نفت طی یک دهه اخیر است و سال‌ها به عنوان مدیرکل ورزش این وزارتخانه فعالیت داشته است. وی اداره کل ورزش این وزارتخانه را در یک مقطع به اداره کل سلامت، رفاه و ورزش و پس از آن به اداره کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی ارتقا داد.
معاون پیگیری‌های ویژه دفتر وزارتی، مدیرکل ورزش وزارت نفت، مدیرکل توسعه سلامت، ورزش، رفاه، مدیرکل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی، متولی طرح ایجاد سیستم مدیریت سلامت ویژه صنعت نفت موسوم به طرح حلقه سلامت، عضو اصلی و دبیر شورای عالی ورزش وزارت نفت، مسئول تدوین کتاب جامع ورزش صنعت نفت که برای نخستین بار و از طریق تشکیل دوازده کارگروه تخصصی به نتیجه رسید؛ بخشی از مسئولیت‌های وی در وزارت نفت است.
همکاری مثبت با چهره‌های صنعت و سازمان‌ها، شناخت عمیق از وزارت نفت و آشنایی با طیف گسترده‌ای از نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه، از نکات مثبت مدیریت در وزارت نفت وی طی سال‌های اخیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.