×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پاکسان نیوز، به منظور حضور هرچه بیشتر پاکسان در کشورهای جنوب آسیا، اولین محموله محصولات این شرکت به هند صادر شد.

حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: با اقدامات صورت گرفته در خصوص گسترش بازارهای محصولات پاکسان موفق شدیم تا اولین محموله از محصولات این شرکت را به هند صادر کنیم.

وی این اقدام را در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات پاکسان به دیگر کشورها بسیار موثر خواند و افزود: محصولات صنعتی پاکسان به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارند قابل رقابت با سایر محصولات مشابه موجود در دنیا هستند و ما با سربلندی ضمن معرفی این محصولات به بازارهای جدید در جهت ورود به سبد کالایی دیگر کشورها تلاش می کنیم.

مدیرعامل پاکسان منطقه جنوب آسیا را بازار جدیدی معرفی کرد و یادآورشد: با افزوده شدن کشورهای این منطقه همچون هند به عنوان مقصد صادراتی محصولات این شرکت، واحد بازاریابی خارجی پاکسان در صدد است تا شمار کشورهای دریافت کننده محصولات پاکسان را افزایش دهد.

بقایی حضور در بازارهای کشور هند را فرصت مناسبی برای فروش هرچه بیشتر محصولات شرکت پاکسان دانست و یادآورشد: امید داریم که حجم مبادلاتمان با این کشورها افزایش یابد چرا که بازار این منطقه بسیار مستعد است و مواد شوینده تولیدی پاکسان می تواند جایگاه خود را در سبد کالایی خانوار کشورهای واقع در جنوب آسیا پیدا کرده و از اقبال خوبی در این بازار برخوردار باشد.

وی در پایان ضمن اشاره به برنامه های صادراتی پاکسان تاکید کرد: شعار استراتژیک پاکسان پیشگام در ایران، خوشنام در منطقه است و همواره در تلاشیم تا این خوشنامی را با صادرات محصولات پاکسان به دیگر کشورها صادر کنیم .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.