×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر علی خورسندیان با اشاره به اهمیت هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال کشور بر اساس شعار سال” مهار تورم، رشد تولید”، تاکید کرد: در ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان وصول مطالبات ارزی در این بانک ۳۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی اظهار داشت: در سال گذشته پیرو دستور ریاست جمهوری مبنی بر تعیین کارگروه ویژه تعیین تکلیف مطالبات موضوع تسهیلات جزء «د»، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ضوابط بازپرداخت این تسهیلات را تصویب و به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ نمود. بانک صنعت و معدن نیز پس از دریافت ابلاغیه، مشتریان بدهکار جزء «د» را برای تعیین تکلیف بدهی خود در چارچوب این مصوبه فراخواند.
وی ضمن بیان مطلب فوق از افزایش گشایش اعتبار اسنادی ریالی به میزان ۱۵۳ درصد در ۵ ماهه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات بانکداری با تمرکز بر ارایه خدمات بانکداری دیجیتال و شرکتی در راستای افزایش درآمدهای کارمزدی یکی از اهداف و برنامه های بانک صنعت و معدن است که در دستور کار همه بخش ها به ویژه شعب بانک قرار دارد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: آمار و ارقام مندرج در این گزارش ۵ ماهه نشان می دهد؛ در این مدت میزان مصوبات و قراردادها نیز به ترتیب با ۵۰ و ۴۱ درصد رشد مؤید این موضوع است که امسال در پذیرش و ارزیابی طرح ها تا مرحله مصوبه، قرارداد و پرداخت تلاش و اهتمام ویژه ای وجود داشته است.
این مدیر ارشد بانکی با اشاره به اهمیت خود ارزیابی و تلاش برای بهبود تمامی شاخص های عملکردی و توجه به بازخورد و نتایج فعالیت ها، اعلام داشت: گزارش های عملکردی در دیگر شاخص ها نیز حاکی از بهبود و رشد نسبی است اما برای حمایت بیشتر از ایجاد و حفظ اشتغال از طریق تامین مالی صنایع دانش بنیان، صادرات‌گرا و فناوری های نوین، این بهبود عملکرد با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.